♡ Tarihe dönüş ♡

721 29 24
                                    

Hellooo🙋‍♀️ azacık geçmişe dönüyoruz 🤷‍♀️
.
.
.
   Sahneden inmeleriyle Mahmut Yiğitin sorusunu yanıtladı.
Y: Gençler? Bakıyorumda ikinci baharınız çok hoş???)))) (sinsi bir gülümseme ile Erime bakar)
E: Aaaa çok ayıp.
M: Benim ilk baharım ama.
Er: Gerçektenmi?
M: Evet. Daha önce hiç evlenmedim. Yani dolayısıyla ilk defa kendi ailemleyim.
K: Insanın bir alilesinin olması çok güzel bir şey. Kendini güvende hissetmek gibi yani. ( buruk bir tebessüm ile)
M:Doğrusu o güven konusu tartışılır.  Yani bir insanın kendini güvende hiss etmesi için ailesi olması şart değil.  Ailesi gibi sevdiklerinin olması önemli.
K:Tabiki tabiki.
M: Peki senin için Kaya? Zor değilmi? Yani evet oğlun, oğulların yani yanında ama tam anlamında aile olamıyorsunuz.  Sen orda, onlar burda.  Bazen ayrı-ayrı...
K: Orası öğle ama bizimde gerçeğimiz buymuş. Nolucaksa artık yaşayıb göreceğiz.
E: Tabiki aile olmak kolay değil hayatım  (elini Mahmutun omuzuna koyarak). Güven önemli.
    Kaya tam ağzını  açacakken onlara doğru koşan güzel kız çocuğunu fark etti. Bir kaç saniye onu izledikten sonra susmayı seçti.
S: Babaaaa. Babaaaaa
M: Babam. Mavişim. Ohh mis kokulum(yanağına kondurduğu öpücükle kucağına aldı)
E: Pes yaaa. Bir kere de olsun anne diyerek koş be kızım.
M: Ama babasının mavişi o annesi.
S: Siz kimsiniz?
K: Kaya. Kucağıma gelir misin?
S: (babasının gözüne bakarak onay aldıktan sonra) Hı hı.
  Sanki kaç yıldır bu anı bekliyormuş gibi, Kaya kendi çocuğunu kucağına  alınca Ender ağlamamak için kendini zor tuttu. Fikirlerinden kurtulmak adına elini şarap dolu kadehe uzatınca Mahmutun o eli tutması gecikmedi.
Hafif öptükten sonra soruyu sordu adam.
M: Hayatım hani anlaşmıştık? Içki yasaktı?
E:.....
Er:Anne iyimisin? Neden içki yasak sana?
E: Iyiyim . Mahmut işte gereksiz ehfam yapıyor sadece.
M: Hayır çocuklar.  Sema doğduktan sonra annenizin iyi ve sağlıklı beslenmesi gerekti.  Bir kaç muayene sonrası doktor yarana bilecek rahatsızlıklara karşılık içkiyi ve bu türlü zararlı yiyecek,içecek ne varsa hepsini yasakladı.  Arada legal yollara baş vursa da, hemen olaya el atıyorum.(toplu gülüşme)
Y: Belli belli)))
K: Senin adın neden Sema?
S: Dayım koymuş.
K: Öğlemi? Çok mu seviyorsun sen dayını?
S: Hı hı.
K: Peki ya gıdıklanmaktan korkarmısın?
   Sorduğu soruyla gıdıklamaya başladı.  Işte bu anda çocuğun gamzeleri göründü.  Çocuk güldükçe belirginleşen büyük gamzeler Kayanın gözünden kaçmadı.  Bir anlık kendi kendine Yigitin gamzeleri bu kadar büyük mü? diye düşündü. Geçen bir kaç dakikanın ardından kızın sorulduğu soruyla Kayanın tüm dengesi alt üst oldu.
S:( parmağını uzatarak) Ondan verebilirmisin?
K: Domates seviyormusun?
S:Şşş annem duyacak.
K: Neden? Izin vermiyormu?
S: Şuralarım kızarıyor.  (Ağız etrafını işaret ederek) Alerji oluyormuş.
Duyduklarıyla sarsılan Kaya Şahikanın küçüklükten beri devam eden domates alerjisini hatırladı.  Ola bilirmiydi? Ikinci kez hemde? Düşüncelerini Enderin sesi bozmuştu...
E: Aşkım hadi doğru eve. Sude ablan bekliyor.
K: Daha oynuyoruz ama.. (gözlerini mavi gözlere tutarak)
E: Kızım hadi lütfen (elini uzattı)
S: Anne dans. N'olur dans...
E: Kızım lütfen.
S:N'olurrr
M: Mavişim  tamam.  Senimi kırıcaz? Baba kız dans edelim mi?(ellerini uzatarak Kayadan kızı aldı)
S: Hayırrrr
M: E nasıl olacak o iş o zaman?
S:Annemle
M:Kim?
S: Sen. Hani lambad var yaaa. Lambad
Er: Lambad ne?
E/M: Lambada)))))(aynı anda güldüler )
Y: oooo o dans hâlâ duruyormu? Kim oynar ki onu bu zamanda. Geçmişte kaldı o.
M: Hayır canım ne münasebet.  Anneniz bir güzel....
E: Doğru ya ne gerek var şimdi.
S:Anne nolur nolur lütfenn..
M:Açıyorum müziği...
E:Sakın bak sakın.. Hayır yaaa..

SON KEZ [EnKay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin