♡ Lanet olsun ♡

577 28 21
                                    

Helloooo🙋‍♀️ Iyi okumalar💚

Gün yeni doğmuştu ama 2 gündür Ender pencerenin önünü  kendine mesken bellemişti. Durmadan aynı şeyi düşünüyordu. Bana huzur değil sen lazımsın Ender....

Adam için de, gün aynı şekilde başlıyordu. En son 2 gün önce görmüştü onu.  Kırmızılar içinde,  cildi parlıyordu.  Ettiği her hareket ters tepiyordu sanki. Ha birde Mayda vardı tabiiki...Şahikanın isteği üzerine muhattab olduğu kadın.  En tehlikelisi ise Enderin her şeyin farkına vardığında Maydanın başına açacağı oyundu. Nede olsa Kaya Enderin kıskançlıktan dolayı ne yapa bileceğini iyi biliyordu . Bir defasında Kocalarınıza sahip çıkın  diyerek Leylaya saldırmıştı))) epey bir uğramıştı onunla.  Hele boşandıktan sonra kafe de kendisini başka bir kadınla aynı masada görünce verdiği tepki.....(hatırlaMayan varmı acaba???)
Yine öyle yaparmıydı acaba? Belkide denemeğe değerdi.  Kendisine doğru yaklaşan kardeşinin sorusuyla tüm fikirlerden arındı adam.

Ş: Abiciğim? Yinemi pencere önü?
K: E-evet Şahika.  Bir mahzuru mu var?
Ş: yok ya sadece birazdan misafirlerimiz gelecek haberin olsun istedim.
K: Kim?
Ş: Mahmutla Ender. Birde Mayda.
K: O ne alaka?
Ş: Aa abiciğim zaten kız bir kaç gün sonra Enderle çalışmağa başlayacak.  E olacak o kadar . Sık sık  bir araya gelicez artık.
K: Siz gelin o zaman. Yani bana ne sizin bu yemekti, sohbetti falan...(ellerini kocaman açar)
Ş: Abiciğim, dur bir. Ne bu sinir.  Sana ne oluyor?
K: Hiç bir şey Şahika.  Hiç bir şey. Anladın mı hiç! (bağırır)

Kapının çalan zili susturmuştu adamı.  Belkide içinde ki kini kusmanın zamanı değildi şimdi...

E: Ne oluyo yaa?
Ş: Ender. Hoş geldin.
E: Hoş buldum da galiba iyi olmadı geldiğim.
Ş: yok ya gel . Abim işte  sinirlenmiş neyese.
E: Tamam da genelde sakin biridir Kaya. Ne oldu da birden böyle sinir küpüne döndü.
K: Seni ilgilendirmez Ender.
E: Sanada merhaba Kayacağım .
K:......(sinirli bir şekilde bakar )
Ş: Mahmut yokmu?
E: Kayboldu yine. (Göz devirir)
Ş: Ya bir bitmedi bu adamın romantizmi haaa. Bıktım yemin ederim bıktım.  Işte sırf bu yüzden bu yaşıma geldim normal bir ilişki kuramadım.  Hep bu vıcık vıcık şeyler yüzünden.
E: Hahahahaha. Her insan aynı değil hayatım.  Hem merak etme. Canerle görüşecekti Mahmut.  Yani romantizmle fanteziyle falan zerre  iligisi yok. Maydayı çağırdınmı? (Göz ucu hala pencerenin önünde duran adama bakar)
Ş: Evet.  Gelicek bir azdan.
E: Sence ona güvene bilirmiyiz?
Ş: Çok iyi biri.  Yani işindede gayet başarılı.
E: Ya ben onumu diyorum?(kısık tonla)
Ş: Haaa evet gayet güvenilir.  Tam bir Şirine kıvamında.
E: Güzelllll. Ama bak sakın çaktırma Mahmuta. Yanlış anlar falan.
Ş: Hıh benmi? Asıl sen işini doğru düzgün yapmağa çalış.
E: Hık? Hahahaha
Ş: Ne alâka ya??
K: Ender? Sema nerde?
E: Evde Sude hanımla.
K: Yarın ala bilirmiyim?
E: Tabiiki ne zaman istersen.
K:...(gülümseme ile yetinir)

Yarım saat gibi kısa-kısa konuşmaların, laflamaların ardından ev dolmaya başlamıştı.

E: Maydacıgım nasılsın?
Ma: Eh işte.  Iyi diyelim, iyi olalım.
Kaya nasılsın?
K: Teşekkür ederim . Sen?
Ma: Iyi. Idare ediyorum yani.  Ender Mahmut yokmu?
E: Henüz yok. Gelecek ama. (Gözleri büyür)
Ma: Işleri yoğun galiba?
E: Eh haliyle.. uzun zaman oldu buradan gideli. Haliyle eş, dost,arkadaş, iş, güç birikti hepsi.
Ma: Ya ya evet. Anlıyorum. Ama varya gerçekten kıskanmadım değil seni. Ben Mahmutu Londrada sadece 2 kez falan gördüm.  Hepsindede gayet sakin, yani nasıl desem yüzü asık olurdu genelde. Ama dün gece farklı bir adam gördüm sanki.
E: Öyledir o. Aslında ilk zamanlarda bende onu katı biri bilirdim. Ama evlendikten sonra aslında öyle olmadığının farkına vardım.  Mahmutun içinde büyütmek istemediği bir çocuk yatıyor. Zamanla o çocuk kendini ele veriyor.  Ama genelde hep sakin. Kalbi ise pamuk. Bildiğimiz pamuk.
Ma: Çoğunuz kime benziyor? 1 taneydi değilmi?

SON KEZ [EnKay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin