SU VE RÜZGAR

1.2K 42 7
                                    

Herkese merhaba. Aman Allahım! Buraya yazmayalım ne kadar uzun zaman oluyor? Resmen parmaklarım bu kelimeleri buraya yazmayı özlemiş.
Nasılsınız kızlarım? Umarım hepiniz çok iyisinizdir. Bende iyiyim merak etmeyin hem de çok iyiyim. Sadece sizi çok özledim. Su ve Rüzgarı çok özledim. Demek istediğim bir kaç tane özel bölüm atayım diyorum? Siz ne dersiniz bu duruma?

Yorumlarda cevaplarınızı bekliyor olacağım.

Özellikle söylemek istediğim bir şey var. Su ve Rüzgarı seven herkesin daha da çok seveceği yeni bir dünyamız var biliyorsunuz. İlk altı bölümü yayımlandı bile. AŞK MAVİ KOKAR.

Bu dünya benim için çok özel. Su ve Rüzgarda çok önemli şeyler öğrendik. Sevmeyi, ölümü, an'ı. Ancak bu hikaye de terk edilmeyi öğreniyoruz. Ve daha bir çok şeyi. Su ve Rüzgarda doğduk biliyorsunuz. İlk göz ağrım ilk aşk acım. Ancak Aşk Mavi Kokar'da artık büyümeye başlamalıyız. Bu kitabı severek okuduysanız eminim ona aşık olacaksınız. Aşk Mavi Kokar'da bol bol size, oylarınaza ve her zaman en ince detayına kadar dikkat edip okuduğum yorumlarınıza ihtiyacım var.
Bu sefer sizi papatya kokusuna değil tarçın ve kiraz çiçeği kokularına davet ediyorum. Kirazı kim sevmez ki?

Değişmeyen tek şey ile...
En güzel sevgiler hep benden size...

SU VE RÜZGAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin