Bölüm-4

197 22 1
                                    

Bir hafta tamı tamına bir hafta geçmişti bıçaklanmamın üzerinden. Raporum da bitince okula gitmek zorunda kalmıştım. Bugün 1 haftanın sonunda okula gidecektim. Geçmiş olsun dileklerine merhaba deyin.

Hızlıca kalktım. Yaranın sadece izi kalmıştı ve dikişlerim alınmıştı. Iyiydim. Iyi hissediyordum. Ama Aras'ı özlemiştim. Her gece gelip yanımda yatıyordu. Fakat son 2 gece gelmemişti. 2 gündür görmüyordum onu. Okula gitmeyi de o yüzden istiyorum. Onu görmek için.

Hazırlandım. Saçlarıma hafif dalga verdim ve hafif bir makyaj yapıp evden çıktım. Yürümeyi özlemişim. Yat yat nereye kadar.

****

Okula girdiğimde herkesten geçmiş olsun dilekleri aldım artık sıkıldım yani bu ne durmadan geçmiş olsun Irmak geçmiş olsun Irmak.

Sınıfa zar zor adım atınca bilin bakalım kim geldi yanıma tabiki Enes ve iğrenç espirileri.

"Knk aşk olsun 1 haftadır mesajlarıma cevap vermiyosun"

"Enes uğraşamam şu hallerinle"

"Tamam tamam trip de atarmış kankisine neyse kanka burcunu sormuştum en son neydi senin burcun"

Eben Enes eben.

"Yengeç Enes seninki "

"Enişteç"
"Irmak vurma kanka ya vurmasana ayıp kankalara vurulmaz ahhh vurmasana kızım yaa "

"Az bile sana Enes git şurdan git allahım espiriye bak yaa ölmek istiyorum"

"Ben izin vermiyorum ölmene" bu ses Aras. Özlediğim gözler. Allahım 2 gün ama çok özlemişim. Yanıma geliyo tamam Irmak sakiinn.

"Bensiz ölemezsin dayanamam"diye fısıldadı kulağıma. Kimsenin duyması imkansız bir şekilde. Uzanıp yanağına bir öpücük kondurdum. Bana 'hadi ama yanaktan mı' bakışı atsa da umursamadım ve yerime geçtim. Bu sırada hoca da gelmişti. Onun da geçmiş olsun dileklerini alınca herkescikler tamam oldu. Ilk ders bitince Başak yanıma geldi. Bu aralar konuşamasak da o benim en iyi arkadaşım. Başak ailesiyle sorunları yüzünden yanıma gelememişti üzgün olduğu her halinden belli de olsa önemli olan ailesiydi. Şu an yanımda sorun yok bu nedenden dolayı. Tenefüste olunca kantine indik. Dertleştik biraz. Babası kanser ve onun yanında durması gerekiyor. Son zamanları ve babasıyla vakit geçirmesi gerekiyor. Onun yerinde ben olsam bu kadar güçlü olabilir miydim bilmiyorum. Biraz daha konuştuktan sonra zil çaldı. Sınıflarımız farklıydı. Bu ne kadar kötü de olsa biz alıştık. Sınıfa girdiğimde dersin boş olduğunu öğrendik. Son iki ders boştu. Aras bana baktı. Bu bakışı tanıyorum. Çantamı alıp çıktık okuldan tabi çok muhterem güvenliğimizi atlatmak en büyük engeldi. Bize Aras'ın arkadaşı olarak bildiğim Emir güveliği oyalarken okuldan çıktık. Aras'ın arabasının yanına gelince arabaya bindik. Sabahtan beri konuşmamıştık. Araba çalışana kadar ses çıkarmadı. Genelde sessizliği bozan taraf ben olurdum. Ama bu sefer o konuştu.
"Gideceğimiz yere kadar kapa çeneni radyoyu açabilirsin"

Oduuunnnn katıksız odun.

Radyoyu açtım. Ve bilin bakalım ne çıktı

'ANKARANIN BAĞLARI'

Hemen kanalı değiştirdim. Bu sırada Aras'a baktım gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyodu.

Bu şarkıyı çok seviyorum. Duman-Seni Kendime Sakladım. Şarkıya eşlik etmeye başladığımda Aras bana bakıyordu. Susmam için bi anlamadım ve bende ona bakmaya başladım. Şarkının sözlerini gözlerinin içine bakarak söylemek utançtan kızarsam da bu çok güzeldi. Araba durduğunda geldiğimiz yere baktım. Yüksek bir tepeydi. Yemyeşildi her yer. Arabadan inince bende indim. Yürümeye başladı. Arkasından devam ettim. Bir anda durdu. Bana döndü ve alnını alnıma yasladı. Ağzından çıkan sözcüklerle dünyanın en mutlu insanıydım ben "Ben ilk defa böyle hissediyorum. Sensiz yapamıyorum. Ya da istemiyorum. Her neyse başımı döndüruyosun. Seni sevmek değil sana aşık olmakta değil başka bir duygu bu ve ben ilk defa mutluyum ilk defa" bu sözler karşısında ne diyebilirim diye düşünmeye başladım. Sadece iki kelime söyleyebildim gözlerine bakarken.
"Seni seviyorum. "

Seni seviyorum

Seni seviyorum

Seni seviyorum.

Bunu söyledikten sonra bana daha da yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Karşılık verince o da öpüşünü biraz daha sertleştirdi.Birbirimizden ayrıldığımızda gözleri gözlerimdeydi. Birden beni kollarına sardı. Başımı göğüsüne yasladım ve yere oturduk. Birbirimize sarılır vaziyette karşımızdaki vadiyi izlemeye başladık. Umarım bu bir rüya değildir. Seni seviyorum Aras

Geçmişe Karşı (Tamamlandı✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin