~Düğün Günü~
Seungmin'den
Giydiğim beyaz takım elbise ile aynaya bakıyordum. Aynadaki halimi asla güzel bulmazken Felix bana kızıyordu."Ya bir kere bak bir kere beğen kendini. Çok güzel oldu işte. Kendini gömmeyi bırak yoksa yiğenim gelince onu sana karşı doldururum."
"Ya ama..."
"Yok ama falan Jisung sende bir şeyler desene!"
"Cidden Seung bebeğim çok güzel oldu her şeyin. Kendini beğenmelisin, çoook iyi oldu."
"Chan Hyung sence?"
"Onlara katılıyorum Seung gayette iyisin. Kendini güzel bulmalısın modunu düşürme tamam mı?
Hem bebeğin de üzülür sen böyle yaparsan."
"Peki..."
"Hadi yüzün gülsün ama aaa sinirlendirme beni gider Hyunjin'e evlilik iptal derim bak!"
"Sung sakin salak mısın yavrum?"
"Hyung napayım ya onu böyle görmeyi sevmiyorum."
"Ay tamam atışmayın gülüyorum işte."
Gülerek onlara bakmaya başladım. Gerginliğimi yok etmeyi her seferinde başarıyorlardı. Onlara minnettardım.
Kapı çaldığında hepimiz kapıya baktık.
"Hadi Hyunjin'i tutamıyorum hazırsanız çıkın. Birazdan gelip Seungmin'i kucaklayıp kaçırabilir."
"Tamam Minho geliriz şimdi."
Chan Hyungun cevap vermesi ile Minho Hyung çıktı.
"Bu Hyunjin manyak, Seungmin yol yakınken geri mi dönsen?"
"Hyunjin'e laf atarken Minho Hyungu unutma Sung. Seninkinin de Hyunjin'den bir farkı yok."
Sung susarken ikimizde ciddi değildik zaten. Böyle konuşup eğlenmek hoşumuza gidiyorduk.
"Seungmin yargı modunu açtıysa kendine geldi demektir. Seungmin'den uzak durup dışarı çıkalım yoksa diğer laf kime gelir kestiremiyorum."
Felix'e bakış atıp susmasını sağladım. Eh bakışlarım bile korkutucu oluyor.
"Seungmin öyle bakış atınca korkunç olmuyorsun. Sinirli bir yavru köpek gibi görünüyorsun bil istedim."
İyice kaşlarımı çatarken Hyung omuz silkip kapıya yönelmişti. Ne demek korkunç olmuyordu ya!
"Yah nasıl korkunç olmuyor!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity - Little Star 🌟
FanfictionSerendipity; Hoş, tesadüf, beklenmedik anda gelen mutluluk verici kaza. Omega nasıl olduğunu bilmeden kendini bir sevginin içinde bulmuştu... "Eminimki sende ruh eşinde birbirinizi çok seveceksiniz Seungmin. Sakın kendini sevilmeyecek biri gibi görm...