Sarı Etek

404 39 14
                                    

~Minsung Özel Bölüm~

Uyarı: Bölüm smut içeriyor! Rahatsız olacaklar için başladığı ve bittiği yere uyarı koydum!

Jisung'dan
Kaçırılmamın üstünden günler geçmişti. İyice eskiye dönmüşken kafam daha rahattı.

Bugün geçenlerde Chan Hyungun teklif ettiği bizim ve ailelerin kabul ettiği olay olacaktı. Beni kaçıranlar ve Seung'a rahat vermeyen o şerefsiz idam edilecekti.

Aynı hücrede kalan 3 şerefsiz sürekli kaçış planları yapıyorlardı. Bizim onların her hareketlerini bildiğimizden haberleri yoktu tabi!

Bu işlem ne kadar uzun süredir yapılmasa da hala soylulardan birine bir zarar verilirse uygulanma hakkına sahip olunuyordu. Suho meydanda kucağımda oturup etrafa bakınırken bende kalabalığa bakıyordum.

3 tane ip orada öylece duruyordu, kalbim sıkışırken halktan çocukların burda olmadığına dikkat ediyordum. Küçük çocuklar bundan etkilenmemelilerdi. Görünürde çocuk yokken bizim çocuklarımız da halka dönüktü.

Suho kıpır kıpır sırtımı emmeye çalışırken biraz rahatlıyordum. Bu ortam beni gerse de yanımdakiler ve kucağımdaki minik beni sakinleştiriyordu.

Minho gerildiğimi fark edip elimi tuttuğunda ona gülümsedim. Mühür sayesinde her duygumu hissediyordu.

Sonunda üçü de meydanda görüldüğünde aklıma o günler gelirken bir titreme dalgası geçip gitmişti üstümden. Bana dedikleri laflar, Jeongin orada olsaydı olacaklar...

Gözümden yaş gelirken onlara son kez baktım. Hala ölmeyeceklerini düşünüyor gibilerdi, yüzlerinde gülümsemeleri eksik değildi.

Kollarını tutan muhafızlar onları sandalyeye çıkarırken içlerinden Minho'yu sevdiğini iddia eden konuştu.

"Oh Minho bebeğim nasılsın? Yanlış yaptığını hala nasıl fark edemedin acaba? Yanındaki çöp torbası ve üstündeki piç baya iğrenç bir görüntü aslında."

O şerefsiz oğluma nasıl hakaret edebilirdi. Hiçbir halt yapamazdım, güçsüzdüm ben. Ama Minho benim gibi sadece sinirlenmekle durmadı.

Sandalyeye çıkarılan o şerefsizi tekmeleyerek yere attı. Üstüne çıkıp ardı ardına vururken gram acımıyordum. Minik Suho'ma nasıl laf edebilirdi ki o!

En sonunda iyice kötü hale gelen çocuğu bırakıp geldi Minho. Muhafızlar hemen eski konumuna getirirken bu sefer o gün Chan hakkında konuşan ağzını açmıştı. Bunlar yürek mi yemişlerdi.

"Oo küçük piç de buradaymış. Asıl eğlenceyi kaçırdın minik şeytan! O gün sende orada olmalıydın, o zaman belki kucağındaki piçler doğmamış olurdu hm?"

Kanım donmuştu, aklımda yankılanan şeyi dıştan söylemesi ile daha berbat hissetmiştim. İyiki o zaman burada değildi İnnie.

Chan Hyung dayanamazdı ki ben bile düşünürken kötü olduğum halde o asla dayanamazdı. Kucağındaki Jisu'yu Jeongin'e bırakmıştı. İkizler Jeongin'in kucağında oturuyorlardı.

Serendipity - Little Star 🌟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin