Lix-ah!

577 45 16
                                    

Evlilik Öncesi

Uyarı: Smut bulunuyor başladığı ve bittiği yere işaret koydum. 😇

Felix'ten
Kızgınlık dönemim yaklaşmıştı. Changbin ile planlamıştık çoğu şeyi.

Evet biraz manyak gibi bunu planlamıştık ama ben çok istiyordum bunu. Changbin de asla beni yadırgamayıp dediklerimi dinlemiş ve kabul etmişti.

Sürekli evde tedbirli bir şekilde dolanıyordum. Eğer kızgınlığa girdiğimde çevremde bizimkiler olursa direk ilaçlarla bastırmam konusunda beni ikna etmeye çalışacaklardı.

Bunu istemiyordum işte. Neyseki öyle bir şey olmadı. Şuan kızgınlığa girmiştim ama yanımda onlar yoktu.

Feromon salgıladığımı algılayan arkadaşlarım kapıma gelse de kapıyı açmamıştım.

"Lix kapını aç ilaçlarını getirdik!"

"Lix kapını aç neden böyle yapıyorsun?"

Onlar hala bana seslenirken onlara yine de kapıyı açmadım.

"Lixxie burdayım!"

Sonunda Changbin'in sesini duyunca rahatlamıştım.

"Çocuklar siz evden gidebilirsiniz isterseniz. Çünkü..."

Açıklama yapamasa da herkes olayları anlamıştı. Yavaştan hissettiğim alfa feromonu ile kendini artık tutamadığını da fark etmiştim.

Ayak seslerinin kapıdan uzaklaştığını işittim.

"Lix bebeğim gittiler kapıyı aç hadi."

Zorlanarak da olsa ayağa kalktım ve Binnie'ye kapıyı açtım. Karşımda kıvranan bir Bin beklemiyordum tabi.

"Feromonların beni çok zorladı Lix diğerlerinin yanında zor durdum..."

Onun bu haline gülmek istesem de bende pek farklı değildim. Hadi ama kim karşısında Binnie varken dayanabilirdi?

Yavaşça ikimizde yatağa doğru ilerledik. İkimizde aşırı hızlı nefes alıyorduk. Sarı saçlarım şimdiden terden alnıma yapışmıştı.

Changbin'in siyah saçları da hafiften alnına yapışmış görünüyordu. Çok nefes kesici bir görüntü vardı karşımda.

"Lix daha fazla dayanamıyorum güzelliğinde, feromonlarında dayanılmaz..."

"Benim dayanabildiğimi düşünüyor musun ki?"

!!M!!
"Lix-ah!"

Adımı fısıltı ile söylerken yavaşça yatağa ittirmişti beni. Yatakta üstüme eğilirken nefesimi tutmuş ne yapacağına bakıyordum.

Dudağıma yaklaştığında gözlerimi kapattım. Dudağımda baskı hissettiğimde hiç beklemeden karşılık verdim öpüşüne.

Her zamankinden farklıydı öpüşmemiz. Daha derin, daha şehvetli ve daha arzulu bir öpücüktü.

Ağzımı hafif araladığımda dili ağzımın içinde keşfe çıkmıştı.

Nefessiz kaldığımızda biraz uzaklaştı. Nefeslenirken ellerim boş durmayıp karın kaslarını ellemeye başladım.

Karın kaslarını hafif büyümüş tırnaklarım ile boydan boya elliyordum.

"Ah bu çok tahrik edici Lix."

Serendipity - Little Star 🌟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin