Seungmin'den
Hyunjin ile yan odamızı dekore etmeye karar vermiştik.Bugün odamıza diğer odaya direk ulaşmak için kapı yaptırmıştık. Odamız biraz kirlense de hizmetliler hemen her yeri temizlemişlerdi.
Bu süreçte hizmetliler her şey ile daha çok ilgileniyorlardı. Benim ağrılarım artmıştı. Zor zamanlar geçirdiğimi herkes biliyordu.
Şimdi Hyunjin ile yan odayı boyayacaktık. Kimsenin orayı ellemesini istemiyorduk. Tamamen doğacak bebiş için ikimiz uğraşalım istiyorduk.
Tabi arada bizimkilerde yardım etmek için uğruyacaklarını söylüyorlardı.
Bu süreçte ne beni ne Felix'i yormamak için uğraşıyorlardı. Felix benim kadar zorlanmasa da onun da zorlu geçiyordu hamileliği bedeninin hamilelik için zayıf olduğunu söylemişti doktor.
"Bebeğim odayı açık gri yapmak cidden güzel fikirmiş."
"Hyunjin şu duvarı boş bırakalım mı?"
"Neden bebeğim?"
"En azından küçük bir kısmını ayıralım."
"Neden ki?"
"Küçük bir kısma üçümüzün el izini basalım olmaz mı? Yıllarca bunu yapalım hatta."
"Çok güzel bir fikir bu bebeğim. Peki bunun yerine şey yapsak."
"Ne Jinnie?"
"Bütün çocuklar için bir alan yapsak oyun alanı tarzı geniş bir yer. Oraya hepimiz bunu uygulasak. Daha güzel olmaz mı?"
"Evet daha güzel olur cidden. 8imizin ve çocukların el izleri dolu bir oda....
ÇOK GÜZEL JİNNİE BUNU YAPALIM!"
"Tamam bebeğim ama sakin ol dikkatli olmalısın biliyorsun."
"Biliyorum..."
"Asma suratını Minnie sadece kısa bir süre daha tamam mı? Daha sonra bebeğimize kavuşucaz ve her şey bitecek."
"Sürekli ona bir şey olacak korkusu çok zor Jinnie..."
"Bebeğim ona bir şey olmayacak birlikte her şeyin üstesinden geleceğiz tamam mı? Moral bozmak yok. Hadi duvarları boyayalım!"
Hyunjin'in neşesi karşısında ne kadar üzgün olsam da onu da etkilemek istemediğim için ses etmedim.
Eline aldıgı boya kutusunu önümüze koydu. Kutuyu açtığında kokusu aşırı ağır gelmişti.
"Bebeğim miden bulandıysa sen yapma istersen?"
"Hayır biraz ağır geldi kokusu ama yine de istemiyorum. Bende sana yardım etmek istiyorum, bebeğimiz için benimde katkım olsun."
"Nasıl istersen meleğim. Ben yüksek yerleri merdivenle falan boyarım sen aşağıları boyasan yeter."
"Pekiii."
Birlikte duvarları boyamaya başlamıştık. Arada yanlışlıkla üstüme boya sıçratıyordum. Bu kez de sıçradığında bana değil Hyunjin'in suratına denk gelmişti.
"Minmin saldırıya mı geçiyorsun yoksa?"
"Yah hayır yanlışlıkla oldu!"
"Ben bilmem yanlışlık falan!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity - Little Star 🌟
FanficSerendipity; Hoş, tesadüf, beklenmedik anda gelen mutluluk verici kaza. Omega nasıl olduğunu bilmeden kendini bir sevginin içinde bulmuştu... "Eminimki sende ruh eşinde birbirinizi çok seveceksiniz Seungmin. Sakın kendini sevilmeyecek biri gibi görm...