Bu bölümü yayınlamak bile çok zor...
Yayınlamamak için uzun süre beklettim ama yayınlamam da gerek. Hala utanıyorum orası çok ayrı birde böyle bir dönemde yayınlamak zaten pek iyi hissettirmiyor.İyi de yazamayınca daha da berbat hissediyorum...
Uyarı: Bölüm smut içeriyor rahatsız olacaklar için başladığını düşündüğüm yere uyarı işareti koydum iyi okumalar.
Hyunjin'den
İçine edilen ortamla arkamı dönüp sesin sahibine baktım. Jisung'dan başkası değildi tabiki.Bize bakıp gülerken arkasından gelen 5 kişiyle ayaklandım. "Keşke bir rahat verseydiniz canlarım." söylediğim cümleyi kimse umursamamış, herkes bir yerlere yerleşmeye başlamıştı.
"Artık yavaştan birbirimize alıştık ne güzel oldu böyle ya." diye rahatça konuştu Changbin o zaten rahat ortamları seven biriydi.
Orada öylece sohbet ettikten sonra odalarımıza dağıldık. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Karşımda büyük simsiyah kalın tüylerle kaplı bir kurt vardı. Ona doğru yürümeye başladım.
"Hyunjin ben senin kurdunum bugüne kadar sana asla görünmedim. Çabalarını görmezden geldim.
Ama şimdi görünmem gerekti..."
Kararmış simsiyah gözleri ve hırıltılı sesi ile konuşmasına devam etti.
"Ben Kim Seungmin'in kurduna kavuşmak istiyorum artık!"
Kükreme sesi gibiydi sesi.
Yatakta kıvranırken istemsizce feromonlarımı salgılıyordum. Bunu bastırmaya çalışsamda kurdum bana izin vermiyordu.
Bu gece istediğini almadan beni rahat bırakmayacak gibiydi. Kapım çalındığında hareket edemedim, ses dahi çıkarmadan beklemeye başladım.
Kapım açıldığında Chan Hyung içeri girdi.
"İyi misin gece gece neler oluyor Hyunjin?"
"Bi-bilmiyorum Hyung hepiniz evden çıksanız iyi olacak bence çünkü sizi de rahatsız ediyorum."
Dişlerimi sıkarak cümlemi kurmuş ve bitirmiştim. Çok zorlanıyorum kurdum vücudumu ele geçirmek üzereydi.
Chan Hyung dediklerime uyarak herkesi evden çıkartmaya çalışırken ben sadece sesleri duyuyordum.
"SEUNGMİN KENDİNE GEL KİM SEUNGMİN DİYORUM!"
Dışardan gelen bağrıltılar beni ürkütürken, umarım o da feromon salgılamıyordur derken gelen Seungmin'in çilek kokusu ile düşüncem parçalanmıştı.
"Seungmin feromon salgılamayı kes!"
"H-hyung isteyerek olmuyor, kurdum vücudumu ele geçirdi!"
Çaresiz sesi sinirlerimi zıplatmıştı, kurdum beni artık ele geçirmişti.
Son gücümle bağırdım "ÇIKIN EVDEN!"
Artık kendime engel olabilecek gibi değildim çünkü.
Kapı sesleri gelirken hala Seungmin'in feromonlarını hissediyordum. Kurdum onu bulmak için vücudumu harekete geçirmişti.
Kapımın hemen önünde kıvranıyordu. "S-seung ne-neden burdasın? Neden gi-gitmedin? zorlanarak konuşmuştum.
Kurdum ona ulaşmak için bedenimi zorluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity - Little Star 🌟
FanficSerendipity; Hoş, tesadüf, beklenmedik anda gelen mutluluk verici kaza. Omega nasıl olduğunu bilmeden kendini bir sevginin içinde bulmuştu... "Eminimki sende ruh eşinde birbirinizi çok seveceksiniz Seungmin. Sakın kendini sevilmeyecek biri gibi görm...