1 Ay Sonra
Hyunjin'den
Günler hızla geçerken neredeyse Seungmin 2.ayına girmişti. Bugün gidip cinsiyetini de öğrenebilecektik.Bu süreçte Felix ile Changbin evlenmiş ve Felix'in hamile olduğunu öğrenmiştik. Yani ikisi amaçlarına ulaşmışlardı.
Bunu uzun süredir düşünüyor olmaları ve bunu bize söylemeleri çok tuhafımıza ve komiğimize gitmişti.
"Seung bebeğim hazır mısın?"
"Ben tek miyim Jin sen ne diyorsun bak bebiş duyacak ve üzülecek!"
"Pardon hayatım hazır mısınız?"
"Geliyorum Jin sabret patladın mı beklerken!?"
Hamilelik hormonları ile aşırı değişik ruh hallerine bürünebiliyordu. Artık alışmıştım bu hallerine, hafif belirgin karnı ile güzelliğine güzellik katılmış gibiydi.
"Geldim işte!"
"Oww kiyowooo."
"Bak yine yumuşadım hala aklıma o gün geliyor."
"Bebeğim o günü tekrarlayalım mı ne dersin? Ama bu sefer bebek kıyafetlerine kiyowo deriz?"
"Hmm?"
"Sinemaya da gideriz ama ikimiz."
"O gülüş ne Jinnie çocuk var unutma!"
"Ay sanki bir şey dedik! Neyse ne diyorsun gezeriz, yemek yeriz ve sinemaya gireriz."
"Aslına güzel olur ama iskender yiyeceğiz!" (Sürekli avm'ye gidip aynı şeyleri yapıp iskender yerdim. Corona yüzünden anılarım depreşti)
"Peki bebeğim bana her şey uyar zaten. Bebiş ve sen ne isterseniz onu alırız."
Bana kocaman gülümseyip koluma girdi ve aşağı indik. "Biz gidiyoruz!"
"Tamam dikkat edin özellikle Jin dikkat et sen tamam mı?"
"Tamam hyung tabiki dikkat edeceğim!"
Daha da konuşmadık ve evden çıktık. Hazır bekleyen arabaya bindik ve yola koyulduk.
Yol boyunca Seungmin heyecanla yapacaklarımızı planlarken bu haline gülerek bakıyordum. Çok tatlıydı anlatırken, mimikleri ve anlatış şekli çok çok tatlıydı.
Sonunda hastaneye geldiğimizde arabadan indik. Bazıları bizi görür görmez eğilmeye başlamıştı. Onları engelleyip hastaneye girdik. Buna gerek duymuyorduk, nedensizce hala başta bile değilken bu saygı işi saçma geliyordu.
İçeri girdiğimizde gitmemiz gereken bölüme ilerlemeye başladık. Arada ters bakışlar hissediyordum, işte saygı bu yüzden saçma geliyordu. Daha başa geçmeden saygı duyanlar gibi nefret edenler vardı ve ikisi de saçmaydı.
Her ne kadar saygı gösterir gibi yapsa da bir çoğu hoşnutsuzdu bizden. Yönetilmek yerine yönetmeyi isteyen hırslı gözlerdi onlar.
Seungmin gerilirken elimi tutmuştu. Yoğun bir nefret duygusu hissediyordum ve bundan dolayı sinirlenirken Seungmin bunu hissetmiş olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity - Little Star 🌟
FanficSerendipity; Hoş, tesadüf, beklenmedik anda gelen mutluluk verici kaza. Omega nasıl olduğunu bilmeden kendini bir sevginin içinde bulmuştu... "Eminimki sende ruh eşinde birbirinizi çok seveceksiniz Seungmin. Sakın kendini sevilmeyecek biri gibi görm...