Son attığım bölüm üzerinden neredeyse 10 gün geçmiş. Wow...
Her neyse final bölümü ile bu kitaba elveda diyorum sanırım 🥺
Bu aslında benim yazmaya başladığım ilk kitaptı ama ilham gelmiyor diye taslaklarda öylece bırakmıştım. Bundan önce yayımladığım kitaplar aslında hep sonradan yazdığım kitaplardı...
Birkaç Yıl Sonra
3.Kişiden
Minjun ve Yejun hala birbirlerine açılmamışken kıskançlık krizleri bir an bile azalmamıştı. Yejun sürekli bir şekilde kıskanacak bir şeyler buluyordu.Tabi bazen Minjun kıskanan taraf oluyordu. Yejun'a çıkma teklifi eden kişileri sürekli tehdit edip Yejun ile kavga ediyorlardı.
Yejun Lix babası gibi kibar bir çocuktu. Konu Minjun olduğunda bu böyle olmasa da genel anlamı ile kibar biriydi. Yapacağını sadece Minjun'a yapıyordu, Minjun bunu kendinden hoşlanmadığına yoruyordu.
Bugün Minjun'un yaş günüydü, tüm herkes onun 18 yaşı için hazırlıklar yapıyorlardı. Birkaç saat sonra simgesi belli olacak olan Minjun heyecanlıydı.
İçinden sürekli Yejun ile ruh eşi olmayı diliyordu. O sırılsıklam bir aşıktı. Küçüklüğünden beri Yejun'u seven oydu, kendine söz vermişti eğer ruh eşi o değilse bile Yejun onu kabul ederse onunla mühürlenecekti. Yoksa ebediyen yalnız kalmayı planlıyordu.
Pasta kesilme vakti gelince Minjun diğer küçüklerle aşağı indi. Babaları onu heyecanla bekliyorlardı, herkesin Hyunjin'in kopyası olur diye düşündükleri çocuk Seungmin'e dış görünüş olarak aşırı benziyordu.
Yejun dışında herkese Drama Queenlik yapıyordu. Yejun ondan daha da nefret eder diye bu hallerini oldukça ondan uzak tutuyordu. Yejun'un buna üzüldüğünde haberi yoktu tabi.
Yejun Minjun'un doğal olmadığını düşünüyordu yanındayken. Onun neşeli halinin aksine daha gergin bir Minjun oluyordu yanında.
Seungmin oğluna bakakalırken gözünden bir damla yaş düşmüştü. Bugün oğlunun üzülmesini istemiyordu, artık açılması gerektiğini de düşünüyordu.
Hyunjin Seungmin'in elini kavrarken küçük Jia babalarının dibine gelmişti.
Babalarının kolları arasına sığınırken Hyunjin onu kucağına çekti. Kızı büyümüş olsa da Hyunjin onu asla büyümüş olarak görmüyordu.
Jia onlarla biraz sohbet edip diğerlerinin yanına gitmişti. İki baba sabırla oğullarını beklerken, oğulları gelmişti. Seungmin ve Hyunjin direk çocuklarına koşmuşlardı.
Minjun resmen üstüne atlayan iki babası ile kıkırdamıştı. Hyunjin babası yine heyecanını aşırı belli ederken Seungmin toplumda olduklarını umursamadan Hyunjin'in dudaklarına yapışmıştı.
Hyunjin'i bu şekilde susturmayı yıllar önce öğrenmişti. İki eş artık kraliyetin başına da geçmişlerdi. Tabi tek değil...
Diğer 6'sı ile birleşen krallıkları yönetiyorlardı. Hep birlikte barışı daha da kalıcı kılmışlardı. Krallıktaki insanlar omegaları hor görmeyi bırakmış herkesi eşit görüyorlardı.
Jisung ve Minho 2 çocukları ile çok mutlulardı, hala arada kaçamak yaparak o kulübeye gidiyorlardı. İki çocukları da aşırı neşeli çocuklardı.
Bu yönden aşırı Jisung'a benziyorlardı. Bu süre zarfında diğerlerinin aksine Jiho ve Suho çıkmaya başlamışlardı.
Her ne kadar Chan Jiho'nun daha küçücük bir bebek olduğunu iddia etse de Jeongin bunun normal olduğuna Chan'ı ikna etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity - Little Star 🌟
FanfictionSerendipity; Hoş, tesadüf, beklenmedik anda gelen mutluluk verici kaza. Omega nasıl olduğunu bilmeden kendini bir sevginin içinde bulmuştu... "Eminimki sende ruh eşinde birbirinizi çok seveceksiniz Seungmin. Sakın kendini sevilmeyecek biri gibi görm...