Chan'dan
Ağır feromon kokusu ile yerimden kalkarken şaşkınca bakındım. Neler oluyordu?Tek tek odalara bakarken feromonları Hyunjin'in salgıladığını gördüm.
Yanına gidip ne olduğunu sorsam da ne olduğunu o da bilmiyor gibiydi.
Kokusu benim için bile ağırken diğerlerini çıkarmam gerektiğini söyleyip acıyla inlemişti Hyunjin.
Onu orada bırakıp diğerlerinin yanına gittim. Onlar da pek iyi halde olmasalarda hiç biri Seungmin gibi değildi.
Seungmin ise asla beni duymuyor ve feromon salgılamaya devam ediyordu.
Ne kadar onu orda bırakmak istemesem de hem omegalarımız hem de hizmetli omegalar yoğun kokuya dayanamazlar ve hepsi birlikte acı çekerlerdi.
Seung'a son kez bakıp herkesi saraydan çıktım. Hyunjin'in kokusu çok yoğundu tüm sarayı kaplamıştı bile.
Hepimiz dışarı çıkıp arabaya bindik diğer saraya gitsek iyi olacaktı.
Yolculuk sessiz sakin geçmiyordu asla. Omegalar pek iyi değildi kokuya kısa süre maruz kalsalarda etkilenmişlerdi.
Saraya varana kadar biraz rahatlatmaya çalışsak da çok işe yarıyor gibi değildi.
Saray telefon açıp ilaç hazırlamalarını gelince her şeyi açıklayacağımızı söylemiştim.
Sakince saraya yaklaşan araba ile yerimde kıpırdandım.
Omegalara yardım ederek arabadan inip saraya geçtik. Saraya girdiğimizde ailelerimiz telaş içinde bize bakıyolardı.
Onlara yanıt vermeden içeri geçip omegaları içerdeki koltuk takımına uzandırdık.
Hazırlanan ilaçları onlara içirip huzura kavuşmalarını sağladık. Daha sonra onları alıp benim yönlendirmem ile saraydaki odalara yerleştirdik.
Aşağı inip ailelerimizin yanına geçtik.
"Hadi artık çocuklar ne oldu söyleyin."
"Baba bizde tam anlayamadık ama Hyunjin gece yarısı birden feromon salgılamaya başladı.
Bize gitmemizi söylerken Seungmin de feromon salgılamaya başladı. Ona ne kadar seslensem de beni duymuyor gibiydi.
Kurdunun onu ele geçirdiğini söyledi ve bizde çıkmak zorunda kaldık. Ne kadar Seungmin'i orda bırakmak istemesem de omegalar çok kötü haldelerdi.
Ki biz bile kokudan etkilendik çünkü kokusu cidden çok güçlüydü. Kızgınlık döneminde değilken bu kadar feromon salgılaması çok tuhaf."
"Sanırım kurtları kavuşmak istedi ve ikisini buna mecbur hale getirdiler başka bir açıklaması olamaz çocuklar.
Olan oldu yapacak bir şey yok. Umalım ki ikisi mutlu olsun. Şimdi gidin dinlenin sizde gecenin bir yarısı ayağa kalktınız hepiniz.
Zaten bir sürü oda var istediğiniz gibi yatarsınız bizde gidelim hareketli bir gece oldu yani."
Herkes ayaklanırken sarayı hiç bilemeyem alfaları odalara götürdüm. Hepimiz yorulmuştuk ve iyi bir uykuyu hak etmiştik.
Seungmin'den
Gözüme giren ışık sayesinde gözlerimi açtım. Yatakta boşluk hissi ile arkamı hızlıca dönerken kalçamdaki ağrı ile hafif inledim.
Yatak cidden boştu nereye gitmişti ki? Dün gece aklıma doluşurken utanmıştım.
Elimi boynuma attığında mührü hissetmem ile gülümsedim pişman hissetmiyordum umarım o da pişman değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity - Little Star 🌟
FanficSerendipity; Hoş, tesadüf, beklenmedik anda gelen mutluluk verici kaza. Omega nasıl olduğunu bilmeden kendini bir sevginin içinde bulmuştu... "Eminimki sende ruh eşinde birbirinizi çok seveceksiniz Seungmin. Sakın kendini sevilmeyecek biri gibi görm...