23. Κλαμπάρουμε!

448 31 6
                                    

Καθήσαμε και φάγαμε το φαγητό όπου είχε παραγγείλει η Κλέο μιας και με αυτά και με εκείνα δεν πρόλαβε καμιά μας να μαγειρέψει. Ή να είχε την διάθεση να μαγειρέψει

Παρακολουθούσα τους υπόλοιπους πως έτρωγαν. Με κλειστό στόμα, ίσια πλάτη και κόβανε το φαγητό με μαχαίρι. Ακόμη και η Αγάπη έτρωγε έτσι ενώ ο Δημητράκης είχε γίνει είδη χάλια.

Κοιτούσα έντονα τα μαχαιροπήρουνα και το πιάτο μου. Η πλάτη μου προσπαθούσε να ισιώσει και κρύος ιδρώτας με έλουζε.

Δεν ξέρω γιατί με αγχώνει τόσο. Απλά δεν θέλω να τα θαλασσώσω πάλι. Στο μπουρδέλο που έμενα μου έδιναν φαγητό ίσα ίσα για να μην δείχνω αηδιαστικά λεπτή και έχαναν πελατεία...

Βέβαια αναγκαζόμουνα να βρίσκω λεφτά απο τα σακάκια τα πανάκριβα των γονιών μου και να βγαίνω κρυφά και να τρώω έξω.

Μια φορά που με είχαν πιάσει με είχαν κλειδώσει στο υπόγειο και κάθε μέρα με μαστίγωναν και μου έδιναν μονάχα νερό ίσα ίσα για να επιβιώνω.

«Ερικα ηρέμησε τι έπαθες;» Ρωτάει η Μυρτώ απο δίπλα μου και γυρνάω να την αντικρίσω. Όλα τα μάτια ήταν γυρισμένα σε εμένα. Ξαφνικά ένα χέρι πέφτει πάνω στο δικό μου και μου το τρίβει απαλά.

Οι ανάσες μου αρχίζουν να σταθεροποιούνται μιας και τόση ώρα ανάσαινα πολύ βαριά και ανεξέλεγκτα.  Όταν ηρέμησα το χέρι εξαφανίστηκε από το δικό μου και συνέχισε να τρώει όπως και οι υπόλοιποι δηλαδή.

«Θες βοήθεια;» Ρώτησε ο κάτοχος του χεριού ψυθιριστά στο αφτί μου και ανατρίχιασα ολόκληρη. Γυρνάω και κοιτάζω τον Ηλία και απο δίπλα του τον Νικόλα να με κοιτάνε και οι δύο ανύσηχοι.

Κοίταξα διακριτικά γύρω μου και όταν είδα πως οι άλλοι τρώνε τους έκανα νόημα κουνώντας τα μαχαιροπήρουνα και κάνοντας πως τρώω σαν τις άλλες πως δεν έχω ιδέα πως να φάω έτσι.

Εκείνοι φάνηκαν να κατάλαβαν. Ο Νικόλας μου έκανε νόημα να ισιώσω την πλάτη μου όπως εκείνος και ο Ηλίας μου έδειξε το αριστερό του χέρι να πιάνει το μαχαίρι και με το δεξί το πιρούνι.

Ακολουθώ τα βήματα τους και περιμένω την επόμενη κίνηση. Ο Νικόλας μου δείχνει πως να κόψω το κρέας και κάνω ότι κάνει. ΕΚΟΨΕ!!

Δεν ξέρω γιατί ενθουσιάστηκα τόσο που έκοψα το κρέας μόνη μου αλλά χάρηκα ΠΑΡΑ πολύ!

Τέλος ο Ηλίας μου έδειξε την σωστή στάση και πως να τρώω με κλειστό στόμα. Στο τέλος τα κατάφερα και ενθουσιασμένη συνέχισα να τρώω το φαγητό μου.

Μια ζωή...μπουρδελοOù les histoires vivent. Découvrez maintenant