6. Εσπασε...

1.4K 49 12
                                    

Έρικα

Έχει φτάσει η 3η ώρα και δεν με έχει ενοχλήσει κανείς. Σχόλια έχω ακούσει πολλά μα κανείς δεν μου την έχει πεί για τον οποιοδήποτε λόγο. Ούτε καν οι καθηγητές. Καλύτερα. Έχω αρχίσει να γράφω τα συναισθήματα μου από το πρωινό συμβάν. Έχει γεμίσει είδη η μία σελίδα. Πάλι καλά έχω τετράδιο για αυτά τα θέματα. Όχι ημερολόγιο. Απλά ένα ειδικό τετράδιο με όλα μου τις σκέψεις αυτά τα χρόνια. Γράφω από τα 14 χρόνια μου. Τέλως πάντων.

Το κουδούνι χτυπάει επιτέλους για διάλειμμα. Όχι ότι θα έχω με κάποιον να κάνω παρέα. Απλά πεινάω. Ποιος θα κάνει παρέα εμένα έτσι κι αλλιώς; Την πουτάνα του σχολείου. Αχ κι ένας να ήξερε τι τραβάω...

"Έρικα!!"

Άκουω κάποιον να με φωνάζει ενώ με βγάζει από τις σκέψεις μου. Σηκώνομαι από το θρανίο και βλέπω την Μυρτώ να μπαίνει μέσα με φόρα τρομοκρατημένη.

"Τι έγινε είσαι καλα;"

Την ρώτησα χωρίς να το σκεφτώ. Αλλά μόλις συνηδητοποίησα τι είπα κοίταξα το πάτωμα. Εκείνη χαμογέλασε, ηρέμισε και τύλιξε τα χέρια της γύρω μου σε μια ζεστή αγκαλιά. Δεν είχα καταλάβει πόσο πολύ το χρειαζόμουν αυτό...

"Όχι δεν είναι όλα καλά..."

Είπε με του που έφυγε από την αγκαλιά μου. Τα μάτια της ήταν σκυμμένα και έβλεπαν το πάτωμα. Την κοιτούσα με απορία. Τι μπορεί να έχει συμβεί;

"Μυρτώ τι συμβαίνει;"

Εκείνη σηκώνει το κεφάλι της από το πάτωμα και βλέπω πως είναι έτοιμη να κλάψει. Έχω αρχίσει να ανυσηχώ ξανά. Πρώτη φορά ανυσηχώ τόσο πολύ για κάποιον εκτός από τον Δημήτρη. Σκούπισε το δάκρυ της και πείρε μια μεγάλη ανάσα.

"Δεν έχεις προσέξει πως όλοι σου φέρονται διαφορετικά όλοι σήμερα;"

Με κοιτάζει βαθιά στα μάτια. Μα τι θέλει να μου πει; Σχόλια ακούγονται πολύ πιο συχνά από παλιά αλλά κανείς δεν έχει έρθει να με ενοχλήσει.

"Πώς; Σχόλια ακούγονται όλη μέρα αλλά.... Τώρα που το σκέφτομαι και οι καθηγητές συμπεριφέρονται διαφορετικά..."

Λέω περισσότερο στο εαυτό μου. Σηκώνομαι και η ιδέα που μου έχει καρφωθεί μου δημιουργεί ανυσηχία. Φαίνεται έντονα στις κινήσεις και την συμπεριφορά μου. Η Μυρτώ έχει κάτσει στην καρέκλα μου και σκέφτεται διάφορα ενώ εγώ δεν έχω σταματήσει να πηγαίνω πάνω κάτω

"Έρικα... Δεν ήξερα τι περνούσες... Νόμιζα πως σου άρεσε εκεί πέρα. Αλλά όταν είδα το πρόσωπο σου στο βίντεο έννοισα-"

Μια ζωή...μπουρδελοOù les histoires vivent. Découvrez maintenant