Μυρτώ
Κάθομαι εδώ και 4 ώρες και έχω σπάσει το κεφάλι μου. Αυτή η ομοιότητα δεν μπορεί. Και εξωτερικά και εσωτερικά. Ο χαρακτήρας της είναι τόσο γλυκός. Ενώ εκείνη θέλει να δείχνει τόσο σκληρή. Αλλά εκείνος είναι το ακριβώς αντίθετο...
Η ώρα έχει πάει 11:30 και πρέπει να κοιμηθώ γιατί αύριο έχω σχολείο. Μου κάνει εντύπωση όμως που δεν έχει έρθει ακόμη. Τότε ακούω τα κλειδιά της εξώπορτας να ανοίγουν και να κλείνουν με δύναμη.
"Να σε πάρω μια αγκαλιά;"
Με ρωτάει με την γλυκιά του φωνή. Γνέφω θετικά και έρχεται και με αγκαλιάζει. Του χαϊδεύω τα μαλλιά για να ηρεμίσει. Φαίνεται έτοιμος να κλάψει. Αν και δύδιμα μπορώ να πω πως είμαι σαν μεγάλη του αδελφή. Έτσι τουλάχιστον μου συμπεριφέρεται... Εκείνος φαίνεται να έχει ηρεμίσει και να έχει βολευτεί πάνω μου. Ακούω ένα ροχαλιτό και τον κοιτάζω. Αποκοιμήθηκε...
Δεν περιέχει. Θα συνεχίσω την έρευνα μου αύριο... Αυτές ήταν οι τελευταίες μου σκέψεις πριν γαληνευσω σε έναν υπέροχο ύπνο με αγκαλιά τον πιο σημαντικό άνθρωπο...
Έρικα
| 7:00π.μ |
Το ξυπνητίρι χτυπάει σαν τρελό. Δεν ξέρω γιατί. Το έχω κλείσει πάνω από 5 φορές. Αμα το ακούσει κανείς την έχω γαμήσει. Κυριολεκτικά. Το βρήκα θα του βγάλω τις μπαταρίες!! Κι εκεί που πάω να της βγάλω μπουκάρει μέσα στο δωμάτιο ο πατέρας μου μεθυσμένος. Από ότι φαίνεται μόλις ήρθε απευθείας από το μπαρ...
"Γαμώ τη μάνα σου κάνε το να το βουλώσει το γαμημένο μαραφέτι μην στο χώσω πουθενά"
Φώναζε και του έκανα νόημα να ηρεμίσει γιατί θα ξυπνήσει και τους υπόλοιπους. Ξαφνικά μου δίνει ένα δυνατό χαστούκι και ακούγεται η κραυγή μου σε όλο το σπίτι. Πραγματικά πόνεσε πολύ!!
"Στα 4 τώρα πουτάνα"
Μου φωνάζει κι εγώ σαν να μην έχω άλλη επιλογή υπακούω. Πραγματικά άμα δεν υπακούω εδώ μέσα μπορεί και να με σκοτώσουν. Πήγαν να το κάνουν μια φορά στα 4 επειδή δεν ήθελα να φάω φασολάκια. Η μάνα μου με έπιασε από τον λαιμό και με έβαζε να τα καταπίνω. Δεν ξέρω πως αλλά τα κατάφερα...
Μου σκίζει ότι φοράω και μπαίνει μέσα μου άγρια. Πονάει φριχτά γιατί μπαίνει δυνατά γρήγορα και με χτυπάει με ένα γυάλινο σπασμένο ποτήρι με αποτέλεσμα να μου έχουν δημιουργηθεί πληγές. Το οινόπνευμα ρέει μέσα στις πληγές μου κι αυτό κάνει τον απόλυτα φριχτό συνδυασμό! Αρχίζω να κλαίω μέχρι που μπουκάρει η αδελφή μου μέσα στο δωμάτιο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μια ζωή...μπουρδελο
Aventura"Λοιπόν είναι η πρώτη σου φορά;" Ρώτησα έκπληκτη. Ήταν πολύ καλός για να είναι η πρώτη του φορά "Ν-ναι. Τα πήγα χαλιά ε;" Ρώτησε αγχωμένος. Α μωρέ είναι γλυκούλης. "Μμ ενδιαφέρον" είπα και του έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι. "Πάμε για έναν δεύτερο γ...