23 defore the big day...
Μία εβδομάδα μετά...
Η ώρα είναι 7:15 και εδώ και μισή ώρα είμαι με έναν πρωτάρη στο κρεβάτι ο οποίος νομίζει πως είναι κανένας sex machine. Και μαντέψτε τι ηλικία είναι. Όχι μαντέψτε...
12!
Ναι είναι 12 χρόνων... Τι να πω τώρα εγώ; Κάποιοι μπαμπάδες είναι πολύ ψωροπερηφανοι για τα κατορθώματα των γιων τους...
"Μμ μωρό μου πως πόσο σου αρέσει"
Αχ θεέ μου τι ακούω η καημένη απογευματιατικο.
"Ν-ναι πολύ..."
Ε τι θέλετε; Πρέπει να προσποιηθώ να τελείωνει κι αυτό το μαρτύριο. Να ήταν και το μόνο...
Κι εκεί που λέτε που με γαμούσε το 12 χρονο απαίσια και μαρτυρικά μππυκάρει μέσα στο δωμάτιο η μάνα να την πω; Πουτάνα να την πω; Τέλως πάντων η πουτάνα που με εγγυοφορούσε. Κάνει νόημα στον μικρό να φύγει κι εκείνος χωρίς δεύτερη σκέψη βγαίνει από μέσα μου, σηκώνει τα παντελόνια του και φεύγει.
Τον σταματάει η μάνα μου κλείνοντάς του τον δρόμο και απλώνει τα χέρια της. Εκείνος την δίνει ένα 50ρικο και ένα γλυφιντζούρι και φεύγει τρομαγμένος
"Πφφ θύμησε μου να μην ξαναδεχθούμε κάτω από 16χρονα μαλακισμένα"
Μουρμούρισε κι εγώ την κοιτούσα παράξενα. Συνέρχεται στην πραγματικότητα και το βλέμμα της γίνεται εξαγριωμένο. Έρχεται προς το μέρος μου με θυμό και με σηκώνει απο το κρεβάτι απότομα. Με ποιάνει από τον λαιμό και με Κοπανάκι στον τοίχο με δύναμη.
Τότε η ήρθε ο πατέρας μου ο Κώστας και η Ρωξάνη παράξενοι και μας κοιτάνε επίμονα
"Τι ήταν αυτό ο θόρυβος γαμώ το μουνί της μάνας σου;"
Ρώτησε ο Κώστας πριν αντικρίσει εμένα κολλημένη στον τοίχο προσπαθώντας να αναπνεύσω και την μητέρα μου να .ου καρφώνει τα νύχια της στον λαιμό μου.
Με κοιτούσαν όλοι με ευχαρίστηση. Ο αέρας λιγόστευε και ένιωθα να ζαλίζομαι. Εκείνη δεν σταματούσε να σφίγγει μέχρι που άκουσα την φωνή που κυριολεκτικά με έσωσε από βέβαιο πνιγμό
"Έρικα ελπίζω να μην έχεις πε- ΟΠΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ;"
Δεν καταφέρνω να δω ποιος είναι αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως είναι αγόρι και πως εγώ είμαι έτοιμη να χάσω τις αισθήσεις μου. Επίσης να επισημάνω πως εγώ ήμουν τελείως γνή κολλημένη στον παγωμένο τοίχο Δεκέμβρη μήνα και με το παράθυρο ανοιχτό. Όπως καταλαβαίνετε αυτό δεν βοηθούσε καθόλου την κατάσταση
KAMU SEDANG MEMBACA
Μια ζωή...μπουρδελο
Pertualangan"Λοιπόν είναι η πρώτη σου φορά;" Ρώτησα έκπληκτη. Ήταν πολύ καλός για να είναι η πρώτη του φορά "Ν-ναι. Τα πήγα χαλιά ε;" Ρώτησε αγχωμένος. Α μωρέ είναι γλυκούλης. "Μμ ενδιαφέρον" είπα και του έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι. "Πάμε για έναν δεύτερο γ...