15. Erika's Glow up

676 43 8
                                    

Μυρτώ

Μια απορία με απασχολεί 2 ηξέρες τώρα. Πως γνωρίζει η Ερικα τον αδελφό μου; Δεν τους έχω δει ποτέ μαζί να μιλάνε.

Λέσβου ο Νικόλας να... μπα δεν νομίζω.... αυτός είναι πολύ αθώος για τέτοια. Μόλις φτάσω σπίτι θα τον ρωτήσω.

«Λοιπόν τι λέτε;» Ρώτησε ο Ηλίας και η Ερικα φάνηκε πολύ ενθουσιασμένη. «Παντως βρε Ηλία είσαι σίγουρος γι αυτο; Εγω για ένα μήνα θέλω ένα σπίτι μετά θα βρώ δικό μου για να μείνω με τον Δημητράκη που θα ποιάσω και δουλειά.

Μολις παρατήρησα πως στο πρώτο κεφάλαιο είχα γράψει Β λυκείου αντί για Γ. Ναι η Ερικα ο Ηλίας και η Μυρτώ πάνε Γ λυκείου οχι Β

«Ελα ρε σιγά ετσι κι αλλιώς αμα ποιάσεις δουλειά πως θα συγκεντρωθείς για να περάσεις στις πανελλήνιες;» Ρώτησε ο Ηλίας και η Ερικα τον κοίταξα παράξενα

«Πανελλήνιες; Τι είναι αυτό;» Έμεινα να κοιτάζω την Ερικα όπως ο Ηλίας κοιτούσε εμένα.

Μάλλον είναι λογικό να μην ξέρει απο αυτά μιας και οι γονείς της την προετοίμαζαν να γίνει πουτάνα. «Πανελλήνιες είναι οι προαγωγικές εξετάσεις για να μπεις σε κάποιο πανεπιστήμιο. Δεν μετριέται σε βαθμολογία αλλά σε μόρια. Η κάθε σχολή έχει συγκεκριμένα μόρια που θέλει να γράψεις για να μπεις»

Της εξήγησα κι εκείνη με κοίταζε ενθουσιασμένη. «Δηλαδή μπορώ να κάνω ότι μα ότι δουλειά θέλω χωρίς καν να πρέπει να με γαμήσει κάποιος; Αυτό ακούγεται τέλειο»

Είπε κι εγω με τον Ηλία γελάσαμε. «Λοιπόν τι ήθελες να κάνεις όταν μεγαλώσεις;» Ρώτησε ο Ηλίας σαν να μιλούσε σε 5χρονο και η Ερικα του έβγαλε την γλώσσα.

«Τώρα που το λες θα νου άρεσε να σπουδάσω παιδική ψυχολογία. Υπάρχει κάτι τέτοιο σωατα;» λέει η Ερικα κι εμείς γνέφουμε θετικά . Το έχει πολύ μα τα παιδιά και πάλι αλά είναι στην σωστή κατεύθυνση

«Εσεις τι θέλετε να σπουδάσετε;» Μας ρώτησε και κοιταχτήκαμε με τον Ηλία. «Εγω θέλω να γίνω γυναικολόγος. Εχω πάρει είδη τις βασικές γνώσεις» είπε περήφανος κι εγω τον σκούντηξα για να σταματήσει να είναι ανώμαλος.

«Ε εγω τις αδελφές μου εννοώ» λέει και καλά θιγμένος και εγω με την Ερικα γελάμε. «Εσύ Μυρτώ τι θα ήθελες να σπουδάσεις;» Ρώτησε η Ερικα. «Διοίκηση επιχειρήσεων» απάντησα απλά.

«Τέλεια. Και που είναι τα Πανεπιστήμια αυτά;» Οι ερωτήσεις τος φαίνονται τόσο παιδικές και αθώες. «Σε διάφορες πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Εγω ας πούμε υπάρχει σχολή και στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Και σε άλλες πόλεις»

Μια ζωή...μπουρδελοWhere stories live. Discover now