18. Νέες αφίξεις

537 31 28
                                    

«Ελικα Ερικα ξύπνα»

Ακούω κάποιον να φωνάζει δίπλα μου και ανοίγω τα μάτια μου.

«Τι έγινε μωράκι μου;» Λέω στον Δημητράκη ο οποίος πηδάει απο εδώ και απο εκεί χαρούμενος.

«Ειναι παραμονή πρωτοχρονιάθ. ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΓΙΟΘ ΒΑΘΙΛΙΘ ΦΕΤΟΘ;»

Τον κοιτάζω κάπως στεναχωριμένη αλλά με τρόπο να μην το καταλάβει. Κάθε χρόνο αναγκαζόμουν να κλέβω λεφτά απο την μάνα μου για να πηγαίνω να αγοράσω ένα μικρό παιχνιδάκι ή ρούχα για τον μικρό.

«Φυσικά και θα έρθει ο Αγιος Βασίλης αλλά όχι μόνο εσένα;» Κοίταξα τον Ηλία παράξενα αλλά όταν πήγα να σηκωθώ πόνεσα μιας και είμαι ακόμη πιασμένη απο τα προχθεσινά.

Ναιπ προχθές βάψαμε τα δωμάτια εμένα και του Δημητράκη και βάλαμε τα έπιπλα. Καινούργια έπιπλα. Εχθές έβαλα τα ρούχα που πήρα με την Μυρτώ μέσα στις 4 ντουλάπες και έχω να πω πως ίσα ίσα χώρεσαν.

Το δωμάτιο έχει και μπάνιο οπότε έβαλα κι εκεί ότι προϊόντα που μου είχε ψωνίσει η Μυρτώ. Το δωμάτιο μου με το δωμάτιο του μικρού τα χωρίζει μια πόρτα οπότε οτιδήποτε κι αν συμβεί θα το ακούσω.

Το δωμάτιο του μικρού είναι επίσης έτοιμο και εκεί πήγε και κοιμήθηκε εχθές το βράδυ μαζί με τον Ηλία. Του στέκεται όντως σαν μεγάλος αδελφός του.

«Εσύ γιατί κοιμήθηκες εδώ; Εγω με τον Δημήτρη βολευτίκαμε μια χαρά στο κρεβάτι του.»

Λέει ο Ηλία βγαζοντάς με απο τις σκέψεις μου. «Αποκοιμήθηκα βλέποντας Netflix» είπε προσπαθώντας να ξεπιαστώ. «Πάλι Teen Wolf έβλεπες;» Λέει ειρωνικά κι εγω γελάω.

«Μα είμαι στην 3η σεζόν» είπα και γέλασα. «Καλά καλά. Ετοιμαστείτε τώρα γιατί πρέπει να πάμε να πάρουμε την θεία και την ξαδέλφη μου απο το αεροδρόμιο»

Και τώρα έμεινα. Τι; Σήμερα θα ερχόνταν;;;;;

«Ηλία σήμερα θα ερχόντουσαν;;;;;» Λέω ταραγμένη και εκείνος γελάει. «Ναι γι αυτό πηγαίνετε να ετοιμαστείτε αντε»

Πάω πάνω με τον μικρό και του βάζω έξα άνετο τζιν με ένα φούτερ και ένα μπουφανάκι καφέ. Και κάτι μαύρα βανς παππουτσάκια. Είναι τόσο γλυκούλης!

«Κατέβα κάτω για να ετοιμαστώ κι εγώ εντάξει;» Λέω στον μικρό ο οποίος περιμένει με ανυπομονησία να γνωρίσει την ξαδέλφη του Ηλία που τόσα έχει ακούσει για εκείνη.

Βγάζω ένα τζιν μπλε χωρίς σκισίμετα με ένα φούτερ του harvard και το μαύρο μπουφάν μου απο πάνω. Έβαλα τα all star μποτάκια μου και χτένισα τα μαλλιά μου.

Μια ζωή...μπουρδελοDonde viven las historias. Descúbrelo ahora