"Λοιπόν όπως ξέρεις κάνω σεξ με αγνώστους. Ναι είμαι πουτάνα. Αν έτσι θέλετε να με χαρακτηρίσετε. Αλλά έτσι μεγάλωσα. Σε ένα σπίτι γεμάτο ανθρώπους που με απεχθάνονται περισσότερο και από τον εχθρό τους. Το ξέρω ότι δεν με αγαπούν. Έχω ακούσει κι όλας να συζητούν για το πώς θα με σκοτώσουν. Ναι η ίδια μου η οικογένεια. Μου έχουν μάθει πως όλα αυτά που κάνω είναι πράγματα φυσιολογικά και ευχάριστα. Μόνο που... "
Είπα και πήγα να βάλω πάλι τα κλάματα
"Μόνο τίποτα από όλα αυτά δεν είναι ευχάριστο. Κάνω σεξ με διάφορους μαλακές μόνο και μόνο για να τους περάσει η καβλα και να φύγουν. Ποτέ δε ένοιωσα κάτι εγώ. Ποτέ δεν τελείωσα εγώ. Ποτέ δεν το ευχαστηθηκα. Μέχρι σήμερα. Σήμερα μόνο με έναν ήταν απλώς μαγικά. Και τι έπαθα αντί να κάθομαι και να το σκέφτομαι όλη μέρα χαζογελόντας όπως κάνουν όλα τα κορίτσια στην ηλικία μας; Τιμωρήθηκα. Και ξέρεις πως; Δεν μου πειραν το κινητό. Αλλά με πείρε ο ίδιος μου ο αδελφος. Το ίδιο μου το αίμα και με γάμησε από κώλο και με μαστίγωνε κι όλας. Δεν μπορούσα να κλάψω να ουρλιάξω από τον πόνο. Θα έκανε την κατάσταση χειρότερη. Αυτή είναι η ζωή μου. Προσπαθώ να αποφύγει ο μικρός αυτην την ζωή. Σε 2 μήνες έφυγα από εδώ μέσα μαζί του"
Είπα κλαίγοντας πια. Εκείνη δεν μιλούσε. Πώς να μιλήσει. Τι να πει; Λογικό το θεωρώ...
"Από πότε ξεκίνησαν όλα αυτά;"
"Από όταν ήμουν 5 χρόνων. 5 χρόνων έχασα την παρθενιά μου."
Είπα και άρχισα να κλαίω πιο πολύ. Εκείνη με κοίταξε κάπως σαν να με λυπάται. Αλλά όχι με τον ίδιο τρόπο που θα με λειπόταν ο οποιοσδήποτε. Σαν να φταίει εκείνη.
"Δεν έχω κανέναν..."
Συνηδητοποιησα πιο πολύ εγώ.
"Μην λες βλακείες έχεις εμένα και τον μικρό"
Είπε χωνοντάς με κι άλλο στην αγκαλιά της.
"Μυρτώ μην λες βλακείες δεν μπορώ να σε αφήσω να μπλεχτείς σε αυτήν την ιστορία"
"Είναι κάτι το οποίο δεν μου είπες;"
Είπε και την κοίταξα σκεπτική. Υπάρχει. Αλλά δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα να της το πω. Δεν της το λέω.
"Όχι αυτά ήταν όλα"
Είπα και με κοίταξε δύσπιστη
"Σίγουρα;"
Είπε και την κοίταξα εγώ περίεργα. Ξέρει κάτι που δεν ξέρω εγώ;
"Ναι γιατί ρωτάς;"
YOU ARE READING
Μια ζωή...μπουρδελο
Adventure"Λοιπόν είναι η πρώτη σου φορά;" Ρώτησα έκπληκτη. Ήταν πολύ καλός για να είναι η πρώτη του φορά "Ν-ναι. Τα πήγα χαλιά ε;" Ρώτησε αγχωμένος. Α μωρέ είναι γλυκούλης. "Μμ ενδιαφέρον" είπα και του έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι. "Πάμε για έναν δεύτερο γ...