«Αντε καλέ που ήσασταν τόσες ώρες;» Ρωτάει ο Ηλίας και πετάχτηκα τρομαγμένη. Ο Νικόλας γέλασε λίγο μα περισσότερο κοκκίνισε.
Η Μυρτώ μας κοίταξε παράξενα και η Κλέο θαύμαζε πόσο ωραία ζωγράφιζαν τα παιδιά μεταξύ τους.
Φεύγω απο το σαλόνι μιας και η κατάσταση ήταν πολύ άβολη. Άρχισα να καθαρίζω φρούτα για τα παιδιά όταν ξαφνικά μπαίνει μέσα η Μυρτώ. «Ολα καλά;» Με ρωτάει και με κοιτάζει με τρόπο.
Γυρνάω και την κοιτάζω. «Δεν ξέρω» της λέω την αλήθεια. Με κοιτάζει πιο παράξενα απο πριν. «Νιώθω μια ενόχληση στο σημείο μου και δεν καταλαβαίνω απο τι είναι» είπα ψυθιριστά. Η Ερικα φάνηκε να μην το περίμενε αυτό και άρχισε να νιώθει άβολα.
Δεν καταλαβαίνω τι έπαθε. «Ερικα όλα καλά; Είπα κάτι που δεν έπρεπε;» Με κοίταξε και προσπαθούσε μάλλον να νου εξηγήσει. «Απλά με ποιον το ένιωσες;» Τι εννοεί με ποιον;
«Τι εννοείς με ποιον;» Την έβλεπα πως προσπαθούσε να μου εξηγήσει. «Εννοώ για να το νιώσεις αυτό πρέπει κάποιος να σε αγγίξει ή να σε πλησιάσει κάποιος που σου αρέσει» Να μου αρέσει;
Λέτε να μου αρέσει ο Νικόλας; Δεν ξέρω... μπορεί. Αλλά και ο Ηλίας τώρα. Μπα δεν ξέρω.
«Με ποιον ήσουν Ερικα;» Είπε επίμονα η Μυρτώ. Σταμάτησα να μιλάω και απλά κοιτούσα το τραπέζι. «Ημουν με τον αδελφό σου. Μα ούτε που με ακούμπησε»
Ψέμα. Με έχει ακουμπήσει σε πολλά σημεία. Αλλά δεν μπορώ να της το πω αυτό. Ηταν ο πρώτος που με ακούμπησε και μου άρεσε...
«Ερικα θα σε ρωτήσω κάτι και θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά. Σου αρέσει ο αδελφός μου;» Κόμπλαρα. Καθόταν στην Καρέκλα στο τραπέζι και με κοιτούσε περιμένοντας μια απάντηση.
Το πρόβλημα είναι πως ούτε εγώ ξέρω την απάντηση σε αυτό. Δεν ξέρω αν τρέφω συναισθήματα για τον Νικολα ή για τον Ηλία...
Η Μυρτώ με περιμένει ανυπόμονη να της δώσω την απάντηση που θέλει. Μια αρνητική απάντηση. Κάτι μέσα μου όμως δεν θέλει να δώσω αρνητική απάντηση.
Πάω λοιπόν να της δώσω θετική απάντηση. Αλλά και πάλι κάτι μέσα με σταματάει δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι μου συμβαίνει.
Απο τότε που έφυγα απο το «σπιτι» μόνο παράξενα νιώθω... Μάλλον έτσι θα έπρεπε να νιώθω...
«Καλά μην το κουράζεις άλλο κατάλαβα» είπα η Μυρτώ και πήγε να κάνει κίνηση να φύγει. Εκεί που πήγα να τα βάλω όλα σε μια σειρά.
BINABASA MO ANG
Μια ζωή...μπουρδελο
Adventure"Λοιπόν είναι η πρώτη σου φορά;" Ρώτησα έκπληκτη. Ήταν πολύ καλός για να είναι η πρώτη του φορά "Ν-ναι. Τα πήγα χαλιά ε;" Ρώτησε αγχωμένος. Α μωρέ είναι γλυκούλης. "Μμ ενδιαφέρον" είπα και του έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι. "Πάμε για έναν δεύτερο γ...