Χτύπησε η πόρτα πιο απαλά από τις άλλες φορές. Μου έκανε εντύπωση αλλά δεν έκατσα να ασχοληθώ και πολύ με αυτό τώρα.
Σηκώθηκα με βαριά καρδιά να αλλάξω από την στιγμή που ο άλλος ο μαλάκας μου έσκισε τα προηγούμενα. Και ήταν και το αγαπημένο μου σορτσάκι ρε γαμώτο.
Φόρεσα τα μαύρα δαντελωτά μου εσώρουχα και με φόβο για το τι με περιμένει πάλι άνοιξα την πόρτα.
"Γει-γεια" Είπε το αγόρι το οποίο βρισκόταν στην πόρτα μου. Ήταν ψηλός γύρω στο 1.80. Είχε μαύρα σγουρά μαλλιά και υπέροχα μελί μάτια που βυθιζόσουν μέσα τους. Φαινόταν πολύ γεροδεμένος και ντροπαλός.
Αλλά μάλλον θα ήταν ιδέα μου το ντροπαλός. Κανείς εδώ μέσα δεν ήθελε τίποτα παραπάνω από την δικιά του ικανοποιήσει. Το ίδιο κι αυτός
Με αυτές τι σκέψεις έκανα στην άκρη απογοητευμένη για να περάσει. Είχα φορέσει και ένα πουκάμισο του πατέρα μου από πάνω και είχα και τα μαλλιά μου κεφτέ.
Εκείνος μπήκε στο δωμάτιο και κάθησε στο γραφείο μου. Τον κοίταξα παράξενα.
"Άντε έλα να τελειώνουμε" του είπα βαριεστημένα. Εκείνος υπάκουσε και με έφερε κοντά του με μια απότη κίνηση και με φίλησε. Εκπλήχτηκα αλλά δεν ήξερα αν έπρεπε να ανταποκριθώ ή όχι.
Με σήκωσε στην αγκαλιά του και κρατήθηκαν από τον λαιμό του τυλίγοντας τα χέρια μου γύρω του.
Έκλεισα τα μάτια μου όπως κι εκείνος και ανταποκρίθηκα.Δεν το πιστεύω ήταν απίστευτο. Ήταν το πρώτο μου δική και ήταν απίστευτο. Και ναι ξερω σας κάνεις εντύπωση αλλά όντως ήταν το πρώτο μου φιλί. Με κόλλησε στον τοίχο και άρχισε να ανοίγει τα κουμπιά του πουκαμίσου. Χωρίς να διακόψει λεπτό το φιλί μας.
Έβγαλα το πουκάμισο και έμεινα μόνο με τα εσώρουχα. Με άφησε απαλά στο κρεβάτι κι εκείνος ανέβηκε πάλι από πάνω μου χώνοντας το κεφάλι του στον λαιμό μου.
Το χέρι του διέσχισε αργά και βασανιστηκά όλο μου το σώμα μέχρι που σταμάτησε στο εσώρουχο μου. Το έβγαλε και έχωσε δύο δάχτυλα μέσα μου.
Ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα τότε με περιέλουσε. Όχι πόνος. Όχι φόβος ούτε αγωνία. Αλλά μια ευχαρίστηση. Έβαλεεγαλύτερη ένταση κι ένα ακόμη δάχτυλο μπήκε στο παιχνίδι.
Ένα βογγητό κι ένας αναστεναγμός βγήκε από το στόμα μου. Όχι ψεύτικα σαν τις προηγούμενες φορές. Αλλά αληθινά αυτήν την φορά. Με τρελεναι αυτό που έκανε. Λες και είμαι ακόμη παρθένα. Έτσι έννοιωθα. Έβγαλε τα δαχτυλά του από μέσα μου την ώρα που ήμουν έτοιμη να τελειώσω.
ESTÁS LEYENDO
Μια ζωή...μπουρδελο
Aventura"Λοιπόν είναι η πρώτη σου φορά;" Ρώτησα έκπληκτη. Ήταν πολύ καλός για να είναι η πρώτη του φορά "Ν-ναι. Τα πήγα χαλιά ε;" Ρώτησε αγχωμένος. Α μωρέ είναι γλυκούλης. "Μμ ενδιαφέρον" είπα και του έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι. "Πάμε για έναν δεύτερο γ...