Νικόλας
Απο τότε που ...συνουσιάστηκα... με την Έρικα δεν μπορώ να την βγάλω απο το μυαλό μου. Δεν ξέρω αν φταίει ο τρόπος που της συμπεριφέρονται σε αυτο το. Σπιτι;
Πάντως κάτι έχει αυτή η κοπέλα. Δεν ξέρω τι αισθάνομαι. Αν είναι λύπηση ή κάτι άλλο. Πάντως ότι αισθάνομαι κάτι είναι αλήθεια. Και σκέφτομαι επιτέλους να μπω μέσα. Είμαι έξω από το σπίτι της και απλά περιμένω να πάρω το θάρρος και να μπω
Πάω να βγάλω το κινητό απο την τσέπη μου για να καλέσω την αδελφή μου να της πω πως θα αργήσω, αλλά δεν το βρήσκω. Πω το ξέχασα στον άλλον δίπλα. Πάω πίσω στο σπίτι του κολλητού μου και βλέπω την πόρτα ανοιχτεί.
Καλά τι έγινε εδώ μέσα; Λες να τον λήστεψαν; Τρέχω ανήσυχος πάνω στο δωμάτιο του και αυτό που βλέπω με εκπλήζει. Η Έρικα αγκαλιάζει ένα άλλο αγόρι και κλαίει ενώ ο κολλητός μου είναι αναίσθητος στο πάτωμα και η αδελφή μου; Καλά τι κάνει αυτή εδώ;
Όταν η Μυρτώ γυρνάει να με αντικρίσει μένει έκπληκτη όπως κι εγώ. «Νικόλα» είπε έκπληκτη και τότε όλοι γύριζαν και κοίταξαν ένα παγωμένο Νικόλα.
Μυρτώ
Έχουμε μείνει όλη και βλέπουμε τον Νικόλα κι εκείνος κοιτάζει μια εμένα μια τους άλλους δύο και μια τον μαλάκα στο πάτωμα. Όταν συνηδητοποιεί την κατάσταση γουρλώνει τα μάτια του και κοιτάζει εμένα.
«Μυρτώ τι έγινε αυτός γιατί είναι στο πάτωμα;» Λέει κάπως τρομαγμένος και η Έρικα με τον Ηλία με κοιτάζουν παράξενα. «Νικόλα να σου εξηγήσω εγω-» πετάγεται η Έρικα και τότε ο Νικόλας την έκοψε. Κάτι που ο Νικόλας δεν κάνει ΠΟΤΕ πράγμα που συμβαίνει πως είναι πολύ θυμωμένος.
«Οχι θέλω η αδ-» πάει να πει μα πάλι καλά η φωνή μου τον διέκοψε. Η Έρικα και ο Ηλίας πάλι με κοιτούσαν παράξενα μα ο Ηλίας με κοιτούσε περισσότερο ύποπτα. «Νικόλα ο φίλος σου ξανά βίασε ας πούμε την Έρικα» ο Νικόλας γούρλωσε τα μάτια του και η Ερικα ξανακρύφτηκε στην αγκαλιά του Ηλία.
Ο Νικόλας πήγε κοντά της και εκείνη βγήκε απο την αγκαλιά του Ηλία. «Είναι αλήθεια;» Είπε χωρίς να την κοιτάζει στα μάτια του. Αισθάνεται ντροπή για τον μαλάκα τον φίλο του λογικά. «Λυπάμαι τόσο πολύ Ερικα πραγματικά» εκείνη τον κοίταξε και μάλλον δεν ήξερε τι να κάνει. Κοίταξε τον Ηλία και μετά εμένα. Χαμογέλασε και εκεί που κανείς δεν το περίμενε τον αγκάλιασε.
Ο Νικόλας έμεινε έκπληκτος αλλά μετά απο κάτι δεύτερα την αγκάλιασε κι εκείνος. «Αχ πονάει το κεφάλι μου» ακούσαμε όλοι να μιλάει κάποιος και κοιτάξαμε όλοι τον μαλάκα. Ο Ηλίας πήγε να τον ξαναχτυπήσει μα δεν πρόλαβε να κάνει ούτε βήμα διότι ο Νικόλας βρέθηκε απο πάνω του και τον χτυπούσε πιο δυνατά απο ότι ο Ηλίας πριν.
YOU ARE READING
Μια ζωή...μπουρδελο
Adventure"Λοιπόν είναι η πρώτη σου φορά;" Ρώτησα έκπληκτη. Ήταν πολύ καλός για να είναι η πρώτη του φορά "Ν-ναι. Τα πήγα χαλιά ε;" Ρώτησε αγχωμένος. Α μωρέ είναι γλυκούλης. "Μμ ενδιαφέρον" είπα και του έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι. "Πάμε για έναν δεύτερο γ...