Aslında bu bölümü 2 defa neredeyse tamamlıyordum.Ama tam kıvama gelmişken,hızlı hızlı yazarken bilgisayar kapandı.2 defa! Kaydede kaydede yazsam bile şimdiye yetiştirebildim.-Daha önce de bilgisayar sorunlarım olmuştu.Mavi ekran veriyor :(- Umarım beğenirsiniz.Gif alıntı.Yorumlarınız için sağolun.Bölüm nimbusbulutu'na gidiyor.İyi okumalar :)
Arkadaşlar sizden bir isteğim var.
GB'de bir Zeynep Yılmaz repliği vardı ya "Karın ağrısıydın önce ......." diye başlıyor sanırım.Onun devamı nasıldı? Hangi bölüm olduğunu ve devamını hatırlayamıyorum da.
---------------------------------
(Kerem'in Dilinden)
Masal'ı göğsüme yatırıp koltuğa uzandım.Kafasını sabit tutamayışı beni güldürüyor.Daha çok küçük tabi.Küçük filan ama çıkarttığı sesler de evi inletiyor.Gözünü bile zor açan minik,yeri geldiğinde bayaa inatçı olabiliyor.Eğlenceli aslında.
Masal'ı izlerken mutfaktan cam kırılmasına benzer bir ses geldi.Telaşla kalkıp mutfağa geldim.Galiba tabak kırıldı.Zeynep titrek elleriyle toplamaya çalışıyor.Masal sesten dolayı biraz huysuzlandı ama kucağımda sallayıp sakinleştirdim.
"Zeynep ne oldu?"
"Elimden kaydı" -elleri gibi sesi de titriyor
"Tamam,bırak.Sen Masal'ı al ben hallederim,titriyorsun"
"Hayır,git sen" -ağlamaya başladı
"Niye ağlıyorsun şimdi?" -yanına gidip onun gibi çöktüm
"Yok bir şey"
Bende buna inanırım(!) Tabak için ağlıyor olamaz herhalde.Ayağa kalkmasını sağlayıp odaya getirdim.Masal'ı beşiğine koyup Zeynep'in yanına,yatağa oturdum.Hala ağlıyor.
"Güzelim neden ağlıyorsun?" -omuz silkti
"Yok bir şey,dedim ya"
"Buna inanmamı bekleme Zeynep.Bir şey yoksa niye ağlayasın?"
"Önemli değil"
"Üzme beni hadi.Tabak için ağlamıyorsun değil mi?"
"Söylemeyeceğim"
"Zeyneeep"
"Gülersin.Söylemeyeceğim"
"Senin ağladığın şeye ben niye güleyim?"
"Gülmeyeceğine,dalga geçmeyeceğine söz ver.Hassas bir konu benim için"
"Tamam.Söz" -derin nefes aldı
"Sen şimdi işe gidiyorsun."
"Eee?"
"Orada zaten kadınlar var.Üstelik Ayşegül'de var.Seni yemeğe davet eden şıllık var!" -gülmemek için dudaklarımı birbirine bastıyorum
"Gülmeyeceksin" -boğazımı temizledim
"Gülmüyorum.Bu yüzden mi ağlıyorsun?"
"Kadındaki cürete bak ya! İstabul'da başka spor salonu kalmadı zaten! Sana sırnaşmak için elinden geleni yapacak kesin.Bak onunla kahve bile içersin ecelin olurum Kerem.O zaman sevgilin değildim çok ses çıkartamadım ama kabusun olurum" -daha fazla dayanamayıp gülmeye başladım,Zeynep'in yanaklarını sildim
"Sakin ol.Masal'ın yanında ne biçim konuşuyorsun!"
"Olamam sakin filan.Çıldıracağım ya! Ne yapışık,yılışık kadınlar var senin hayatında.Gına geldi yani.Onlarla mı uğraşacağım ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...