Bölüm 63

52.6K 1.3K 92
                                    

Umarım beğenirsiniz canlar.Yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkürler.Multimedyada Masal'ımızı fotoğrafları var :-* Bölüm yazarcikiz_'e gidiyor,keyifli okumalar.

' :D ' Koymaya Devaam!

Çok fazla zaman atlaması yapmışım.Ama ben Masal'ı 6-7 aylık düşünüyorum yazarken.Fotoğraflar uyuyordur umarım :)

--------------------------------

(Kerem'in Dilinden)

Bu akşamı odada geçirmek istedik,o yüzden akşam yemeğini almaya büfeye geldim.Elimdekilerle geri döndüğümde Zeynep'in kucağında Masal'ı gördüm.Geldiğimi farketmedi.Masal'ı kucağında hafifçe sallayıp şarkı mırıldanıyor.Sesindeki şefkat beni de sakinleştirdi.Ayrıca şarkı da hafifçe çalıyor.Kapıya yaslanıp izlemeye,dinlemeye başladım.

*şarkıEzgininGünlüğü-Delice Zeytin-multimedya*

"Elbet sen de güzel olacaksın küçügüm
Aşk güzel ediyor her seyi
Kaşların gözlerin ne güzel, bakışın ne güzel
Dert savurur,sevda toplar çiçegini 

Bak bu ışık senin ışıgın
Dallarına ay doğmus, delice,delice zeytin
Bu bahar yine gelin olacak
Omuzunda yesil bir duvak, delice, delice zeytin" 

Masal'ın gözlerinin kapandığını görüyorum.Acaba bende -uyumadan önce- Zeynep'ten şarkı söylemesini mi istesem? Huzurla uyurum.Hala hafif hafif sallıyor onu.Ellerini koklayıp öptü.Sonra benim kapıda olduğumu farketti.

"Uyudu yine"

"Neredeyse bende uyuyacaktım.Şarkı da,ritim de,sesin de çok iyiydi"

"Sağol canım,hadi yemek yiyelim"

Odadaki masayı ayarlarken Zeynep,Masal'ı beşiğine yatırdı.Sonra masaya geçtik.Zeynep birkaç tane mum yaktı.Ah romantik olma hali!

"Şimdi moda uyduk"

"Mum ışığında daha güzel gözüküyorsun"

"Aayy evdeki ışıkları yok ediyoruz,hep mum ışığı tamam mı?"

"Sen hep güzelsin Zeynep"

"Biliyorum ya."

"İşte bu,Sayer potansiyelinin sana bulaştığının kanıtı :D"

"Egon bana bulaştı,evet :D"

"Tam istediğin kadın modeli"

"Hadi oradan.Ben egom olmadan da senin istediğin kadın modeliyim tamam mı!"

"Şuan bile egon tavan güzelim :D"

"Amaan! Ego mu konuşacağız Kerem?"

"Heh! Hadi hızlı hızlı yemeğimizi yiyelim,sonra yatağa geçelim.Masal uyanmamalı"

"Aaah! Ah! Benim kocacığımın da beyni başka yerinde çalışıyor"

"Evet.Öyle.İlişkimizin başında sen bana bunu aşıladın çünkü :D"

":D Biraz sohbet ederiz diye düşünmüştüm ben"

"Sonrasında ederiz,söz veriyorum"

Gülmeye devam ediyor.Abartıyorum tabi ki.Zeynep'i her zaman istiyorum doğal olarak.

Yemekten sonra yatağa geçtik.Zeynep'in üstündekilerden kurtulduktan sonra kendi kıyafetlerimi çıkarttım.Göbeğinden başlayıp boynuna kadar,kokusunu içime çekerek öptüm.Boynunu öpmeye devam ediyorum,ellerimi göğüslerinde gezdiriyorum onun elleri de omzumda,saçlarımda geziyor.

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin