Canlar,kusura bakmayın nolur.Ben işe başladım ya,hiiiç zamanım olmuyor.O yüzden geç yolladım bölümü.Mayıs'ın sonunda işten çıkıyorum.Umarım eski formuma kavuşurum :)
Bölümü birazcık kısa tutmak zorunda kaldım.Sizi daha fazla bekletmek istemedim.Multimedya Masal var :)
—————————————————
(Zeynep'in Dilinden)
Masal bugün çok huysuz.Çünkü ilk dişi patladı! Artık beyaz minik bir dişi var.
Kerem'in işe gitmesini engelleyecek halde huysuz.Uyandığından beri kucağından inmiyor,minicik eliyle işaret parmağını bırakmıyor.
Şimdi Kerem'in göğsünde uyudu,yatakta sırtımız başlığa yaslı halde oturuyoruz.Masal'ı böyle görmek canımı yakıyor.Kerem de aynı halde.Gözleri kıpkırmızı.
Ateş henüz yok ama Masal'ın tükürükleri arttı,çenesine geliyor.Sürekli temizliyorum,damaklarına soğuk bezle kompres yapıyorum.
"Zeynep ne zaman düzelecek?"
"Bilmiyorum" -Masal'ın saçlarını okşuyorum
"Ooooff sümüklüm ya" -parmağını tutan elini öptü
"Neyse ki biraz uyudu"
"Al sana diş.Bence bebeğim dişsiz daha güzel.En azından mutlu"
"Umarım ateşlenmez,belki ateşlenmeden atlatır.Çıktı bile dişi"
"Doktora gidelim,acısını yatıştırsın,ateşlenmeden engellesin"
"Belirti olmadan tedavi uygulamazlar herhalde.Şuan ateşlenecek gibi değil.Vücut ısısı iyi"
"Lütfen bir daha acıyla ağlamasın" -yanağından öptüm
"Alışmalıyız hayatım.Biz bile grip olabiliyoruz,Masal büyüyor ve bunları yaşayacak"
"İstemiyorum alışmak"
"Sandviç hazırlayayım mı? Kahvaltı yapmadık.Biz dinç olalım ki Masal'a bakabilelim"
"Canım istemiyor ama yap,belki yerim"
"Tamam hayatım"
Sandviçlerle beraber salona geri geldim.Masal uyanmış,Kerem ona camdan dışarıyı gösteriyor.Masal,derin derin iç çekiyor.Canım benim.
"Kahvaltımız hazırr"
Tepsiyi sehpaya bırakıp yanlarına geldim.Bebeğim beni görünce bana gelmek için hareketlendi.Battaniyesiyle beraber kucağıma aldım,koltuğa oturdum,gözlerini kapattı. *görüntümultimedya*Kerem de yanımıza oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...