Seeelaaaaam,yorumlarınız için çoooook teşekkürler. :) Multimedyamız dolu dolu. Bölüm derinduygular ve zeykeristokuyucu 'na gidiyor.
Keyifli okumalar :)
---------------------------
Bir kaç Gün sonra
(Kerem'in Dilinden)
Masal koltukta uyuyakalmıştı *multimedya1* Umut'u da zorla uyuttum.Şimdi uyumak için ben de yatağa yattım ama uyumam mümkün değil.Zeynep ellerini beline yerleştirmiş halde odanın içinde volta atıyor.Canım çok sıkıldı,dalga geçeyim bari.
"Bir cisim odanın içinde dönüp duruyor"
Başını öyle bir çevirdi ki,duvar kırılsa da diğer daireye geçsem diye düşündüm.Gözlerini kıstı,sinirle bakıyor.
"Yastığı ver !"
"Niye?"
"Ver,ver"
Yastığımı ona uzattım,derin nefes aldıktan sonra yastıkla kafama vurmaya başladı.Gülüyorum.
"Şşşştt,oğluma dikkat et" -yatağa oturdu
"Bak,seni gebertirim! Cisim ne demek ya?"
"Şaka yaptım güzeliiim"
"O kadar kiloluyum,beni tanımlayamıyorsun öyle mi Kerem!"
"Alakası yok,azıcık karnın şiş işte :D "
"Bırak ya! Uyuz" -parmaklarıyla oynuyor
"Neden dolanıyorsun Zeynep? Saat kaç oldu,uyuyalım"
"Sen uyu"
"Olmaz,yat sen de"
"Yatamam.Daralıyorum sırtüstü yatınca.Zaten uykum yok,şişkinliğim var hem de duygusallığım üstümde yine.Dalga geçme lütfen"
"Afedersin canım"
"Dalga geeç,sonra 'canım' de,olduuu" -derin nefes aldım
"Yavrum mu desem? Daha maço olurum"
"KEREEEEM!" -yüzümü buruşturdum
"Bağırma yaa"
"Sinir etme beni"
"Okeeeeyyy.Konuşalım,neden sıkıldığını anlat"
"Çok kilo aldım,yatağa sığmıyorum.İki yana dönerken bile zorlanıyorum" -az önce kilo yüzünden bana trip atmıyor muydu?
"Güzelim alakası yook! Sadece karnın büyüdü,tabi birazcık da göğüslerin.Amaaa benim için hiiiç sorun yok.Ayrıca yatak tarla gibi Zeynep,çocuklarla beraber yatıyoruz"
"Basenlerim de genişledi"
"O neydi ya?"
"Kalça,kalçaa!"
"Hmmm...Problem değil"
"Çatlaklarım arttı.Yığınla çatlak kremi var ama sanki çoğalmış gibiler" -gözlerimi kapatıp nefes aldım yine
"Güzeliiim,acaba hamile olabilir misin? Üstelik üçüncü bebek! Vücuduna insaf et azıcık,değişiklikler normaal"
"Beni hala beğeniyorsun yani" -yaa sabııır!
"Bayılıyorum sana"
"Dalga geçme!"
"Ya ciddiyim.Tabi ki seni çok beğeniyorum.Güzelim,saçmalama" -ağlamaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...