Bana bu bölümü yazarken bir şeyler oldu ya.Tükenmişlik sendromuna girdim galiba :D Çok şükür tamamlayabildim.Umarım beğenirsiniz.Yorumlarınız için teşekkürler.
Multimedyada Masal'ın tontiş ayakları ve dudişleri var :D Bölüm AslPekin'e gidiyor.
Keyifli okumalar.
-------------------------------
(Kerem'in Dilinden)
Birkaç Gün Sonra
Huzurlu bir güne uyandım.Daha doğrusu uyandığım dakikalar huzurlu.Evden çıkıp,işe gidene kadar var bu huzur sonra gidiyor.Mesai saatimle huzurlu oluş saatim aynı.Ev-iş arası.
Vee bugün bazı planlarım var,onları gerçekleştireceğim.
Zeynep yatakta değil.Boynu ve eli tamamen düzeldi,artık o boyunluğu takmayacak.Bugün son gündü.Yatakta olmadığına göre çıkartmış demektir.Masal da beşiğinde yok.Zeynep rahat rahat takılıyor yani.Tek sorun ayak bileğinde kaldı.Sargısı çıkartılmadı,topalladığı zamanlar oluyor.
Hızla yataktan çıktım,banyoda işlerimi halledip salona geldim.Masal,pusetinde ayaklarını kemirmekle,Zeynep,elindeki temizlik ürünüyle yeri siliyor.*Masal'ıntontişayaklarımultimedyada*
":D Güzelim,ne yapıyorsun?"
Beklemiyordu galiba,yerinde sıçrayıp bana döndü.Elini kalbinin üstüne koydu,derin nefes alıp bırakıyor.
"KEREM! Korkuttun ya!" -gidip beline sarıldım
"Sen de beni korkutuyorsun :D Sabahın köründe ne temizliği bu?"
"Leke gördüm de onları siliyorum"
"Kadın,senin işin bana hizmet etmek.Kahvaltı hazır mı?"
"Bekleyeceksin"
"Kızını da mı bekleteceksin?"
"Canım o çoktan yedi" -boynundan,kokusunu içime çekerek derince öptüm
"Oooohhh be,boynun yeniden benimle"
":D İşim bitecek birazdan"
"Tamam,ben sümüklüyle oynayayım biraz"
":D Oyna" -dudağımdan öptü
Masal'ın pusetini koltuğa çıkarttım,yanına oturdum.Hala elleri çıplak ayaklarında ve ayaklarını da ağzının içine sokmuş.
"Bak fıstık,o ayaklar benim"
M "Dddaaaae" -sesi tam çıkamıyor tabi
"Şimdi ben ısıracağım onları"
M "aaaaeEEEBrr"
"Hayıır,kabul edeceksin"
M "Bbrrrrr"
":D Zeynep,kızın şimdiden bana karşı geliyor"
"Kerem ya :D Üzme kızımı,rahat bırak"
"Bırakkmaaam,bu tatlı ayaklar beeniiim"
Masal'ın ayaklarını alıp hafif hafif ısırmaya başladım.Masal çığlık atıyor,Zeynep gülüyor.Benim sümüklüm,saçlarıma yapıştı,kendini çekip oturmaya çalışıyor.
"Zeyneeeeppp,saçlarımı çekiiyorr"
"Ahahaha :D Aferin kızım,devam ettt"
"Sümüklü,bak bunun acısını o tombul yanaklarından ısıra ısıra çıkartırım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...