Selam :) Umarım beğenirsiniz,multimedyamız dolu dolu yine.Bölüm Robmelis 'e gidiyor.Keyifli okumalar.
--------------------------------
(Zeynep'in Dilinden)
Pazar
Saat daha 10.00.Ben sabahın köründen bu yana mutfağı temizliyorum.Çünkü biricik kocam ve kızım ortalığı mamaya buladılar.Buzdolabına bile sıçratmışlar ya çıldıracağım.İki saat fazla uyumayayım,hemen ortalığı karıştırıyorlar.Alt tarafı bir kase mama! Kafam atmış şekilde yatak odasına geldim,Kerem yatağa uzanmış telefonuyla uğraşıyor.
"Kerem,Masal nerede?"
"Nasıl nerede?"
"Yanında değil mi?" -etrafa baktı
"Yooo"
"NEE!" -doğruldu
"Senin yanında değil miydi?"
"Kerem ben temizlik yapıyordum ya" -telaşlı telaşlı etrafa bakmaya başladık
"Temizliğin bir saat gecikse dünya yıkılıyor zaten,bravo"
Odadan çıktı,ben Masal'ın odada girebileceği yerlere bakmaya başladım.Yaaa küçücük çocuk nereye gider?! Kerem'e bağırmaya başladım.
"YATACAĞINA KIZINA DİKKAT ETSEYDİN SAYER!"
"SABAHTAN BERİ BEN İLGİLENİYORUM ZATEN.BİR KERE DE TEMİZLİĞİ UNUT YA"
"DAĞITMASAYDINIZ O ZAMAN! DELİRTİYORSUN BENİ"
"OYUN OYNAYARAK YEDİRMEK DE SUÇ.MASAL NEREDE ZEYNEEEEP!"
Gerçekten çıldıracağım.Salonda,banyoda,mutfakta,odada,hiçbir yerde yok.Kerem'le salonun ortasında durmuş birbirimize bakıyoruz.Şuan içinde bulunduğumuz duruma anlam veremiyorum,gözlerim doldu bile.Kerem,elleri belinde sinirle bakıyor.
"MASAAAAAAALLLL!"
"Kerem bir şey yap"
"Kafayı yiyeceğim!"
"Evin içinde nereye gider bu çocuk!"
Kerem'le son zamanlarda birbirimize sesimizi yükseltir olduk,biraz üzücü ama toparlarız herhalde.
Koltukların arkasına,altına,masanın altına bakıyoruz.Ya balkona çıkıp sandalyeye tırmandıysa? Hhiiiii ölürüm ,kalbim dayanmaz.Düşüncesi bile yaktı içimi.
Ağlama sesi gelince derriin bir nefes aldım.Masal'ın ağlayacağına bu kadar sevinmezdim herhalde.Kerem de gözlerini kapatmış,nefes almaya başlamış.
"Sümüklüüüü neredesiiin?!"
Sesi o kadar derinden geliyor ki koridorda dolanıp duruyoruz.Sessizce durup dinlemeye başladık.Kerem yere çöktü,kapının yanındaki vestiyerin alt kapağını açtı ve Masal'ı orada ağlayarak otururken bulduk. Kerem'in yanına çöktüm resmen,ikimizde gülüyoruz.Kerem,Masal'ı kucağına alıp sakinleştirmeye çalışıyor.
Masal'ın yaramazlık sezonu açılmış bulunmaktadır,vatana millete hayırlı olsun.
"Kız sen oraya nasıl girdin? Daha doğru dürüst yürüyemiyorsun Sümüklü" -Masal'ın başını uzun uzun öptüm
"Çok korktuk anneeem"
"Anlaşıldı,boyunun yetiştiği her yeri mühürleyeceğiz"
"Hayırlı olsun canım.Masal'ın peşinden koşmaya başlayacağız" -Masal'ın boynunu öptü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...