Bölüm 48***

60K 1.5K 134
                                    

Merhabaa!! Bu bölümü çok beğeneceksiniz bence :P Yorumları merak ediyorum.Önceki yorumlarınız için çook teşekkür ederim.Gif alıntıdır.Bölüm AliveBurn' gidiyor,iyi okumalar :)

------------------------------

(Kerem'in Dilinden)

Zeynep yerine yastığa sarılınca uykumdan uyandım.Niye yanımda yok? Üstelik saat 04.25.

Yatakta doğruldum,gözlerimi ovuşturup ayılmaya çalışıyorum.Odadan çıkınca mutfaktan gelen ışığı gördüm.Mutfağa girince ocağın önündeki karıştıran Zeynep'le karşılaştım.Hafif bir müzik açmış,iki yana sallanıp,sessizce şarkıyı mırıldanıyor.Arkası bana dönük olduğu için geldiğimi farketmedi.

"Söz veriyorum
Her şey çok güzel olacak
Sadece sen ve ben..." *multimedya*

Gülerek arkasına gidip kollarımla göğsünü sardım.

"Güzelim" -bir an yerinde sıçradı

"Ayy Kerem korkuttun beni"

":D Pardon" -iyice sokulup çenemi omzuna yasladım

"Bu saatte ne yapıyorsun Zeynep?"

"Elmalı turta"

":D Niye?"

"Masal uyumuyor ve istiyor,ne yapayım? Canım çekti." -boynundan öptüm

"Yarın sabah yapsaydın olmuyor muydu?"

"Elmalı turta diye açtım gözümü.Ya şimdi ya da asla!"

":D İlginç"

"Neyse ki yapabileceğim bir şey.Yoksa gece gece aramak zorunda kalırdık"

"Masal beni yormuyor"

"Şanlısın :D"

"Evet" -boynundan tekrar öptüm

O işiyle uğraşırken bende masaya geçtim.Uykum olmasına rağmen yaptığı çok güzel kokuyor.

"Canım sen uyusana"

"Yok,yaptığından yemek istiyorum"

"Ben sana ayırırım."

"Taze yiyeyim.Hem yalnız kalmamış olursun"

"Canıma minnet" -gülümsedim

Turtayı yaptıktan sonra heyecanlı bir gülümsemeyle masaya koydu.Öyle bakıyor ki,mutluluktan gözleri parlıyor.Aşermek gerçekten ilginç.Aşerdiği yemeğe ulaştığındaki mutluluk şaşırtıcı.Gerçi mutlu olmakta haklı,şuan bende mutluyum.Çünkü turta harika görünüyor!

"Eline sağlık"

"Afiyet olsun,güzel görünüyor"

"Aynen"

Servisleri de yaptıktan sonra yemeğe başladık.Muhteşemm! Yemek yapmayı iyi biliyor ve ben bu konuda da şanslıyım.

"Mideni rahatsız edecek Zeynep"

"Biliyorum,az yiyeceğim zaten" 

"Az yemen mümkün değil :D Bu çok güzel"

":D Haklısın,çok becerikliyim ya"

"Bu konuda evet"

"Sadece bu konuda yani"

"Yani :D"

"Nankör!" -gülmeye devam ediyorum

Sonunda yeniden yatağa girdik.Zeynep en rahat olacağını pozisyonu aldı.Bu da vücudunun yarısının benim üzerimde olması demek.Aslında bu rahatlık için özel yastıklar var ama ben varken yastığa mı sarılsın? Halimden şikayetçi değilim.

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin