Selam! :) Güzel yorumlarınız için sağolun.Multimedya Masal'la dolu.Bölüm aysegulunlu1905'e gidiyor.
Keyifli okumalar :)
--------------------------------
Birkaç Gün Sonra
(Can'ın Dilinden)
Yağmur'un seslenişiyle gözlerimi açtım.Yanıma oturmuş,bana bakıyor,gülümsüyor üstelik.Birine bir şey mi oldu? Ama olsaydı gülmezdi ki.
"Günaydıııın" -yatakta doğrulup sırtımı başlığa yasladım
"Günaydın" -yanağımdan öptü,şaşkınca bakıyorum
"Kahvaltı hazır,hadi gel"
"Kahvaltı?"
"Evet,ben hazırladım"
"Tamaaam,geliyorum"
Yağmur gülümsemeye devam edip çıktı odadan.Herhalde bu mutlu halleri,Zeynep'le Masal'ın iyi olduğu için.Yoksa bu gül yüzü pek göremiyorum ben.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra balkona çıktım.Gerçekten masa güzel görünüyor.Hava da sıcak.Güzel ortam.Yağmur çayımı doldurup karşıma oturdu.
"Yağmur?"
"Efendim"
"İyi misin?"
"Çook"
"Hmm,niye?"
"Herkes iyi çünkü.Sorun yok.Bugün Pazar,iş de yok.Hava sıcak,temiz,güneş var,daha ne olsun?"
"Benimle bir ilgisi var mı?"
"Tabi ki var.Sen de iyisin,yanımdasın.Belki bugün sahile ineriz biraz."
"Tamam.Yağmur,Sedlec Ossuary için ne düşünüyorsun?"
"O neydi?"
"Hani,iskeletlerden oluşmuş müze,kilise var ya.Çek Cumhuriyeti'nde"
"Ay orası! Çok ilginç değil mi? Görmek isterdim" -oh be,tahmin ettğim gibi!
"Bana da ilginç geliyor,o yüzden sorayım dedim"
"Sabah sabah biraz tuhaf oldu :D Kahvaltı yapıyoruz"
":D Doğru.Bir soru daha sorayım mı?"
"Sooooor"
"İlişkimiz nereye gidiyor?"
"Ne?"
"Memnun musun yani?"
"Sen değil misin?"
"Senin ruh halin saatler arasında bile değişiyor.Şuan bana kahvaltı hazırladın ama öğleden sonra suratıma bakmayacağını kestirebiliyorum"
"Aslında bu kahvaltıyı yeni bir başlangıç olarak hazırladım"
"Yeni başlangıç?"
"Evet.Sonuçta Zeynep'lerin başına geleni gördük.Ve her an her şey olabilir.Olaylara çok takılmamaya çalışacağım.Sana da yakın olacağım"
"Bunun için Zeynep'in başına bir şey mi gelmeliydi?"
"Hayııır.Kafama dank etti" -Yağmur'a doğru eğildim
"Yağmur,beni seviyor musun?"
"Kahvaltı da mı soruyorsun? :D"
"Cevap ver.Yer önemli değil" -elindeki çatalı bırakıp derin nefes aldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...