Özel Bölüm -1

17.1K 681 47
                                    

Selaaam :) 

Size söz verdiğim gibi ilk özel bölümü yolluyorum.Okumayı özlediğinizi düşündüm ki ben de bu hikayeyi yazmayı çok özlemişim.

Final'e yazdığınız güzel yorumlar için teşekkürler,sizleri seviyorum.

-----------------------------------------

(Zeynep'in Dilinden)

Gece'yle yere,battaniyesinin üstüne oturduk,ona sabah kahvaltısını yedirmeye çalışıyorum.Umut'la Masal hala uyuyorlar.Kerem de bizim mama başına oturduğumuzu görünce içeriye gitmişti.Elindeki tatlı kaşığıyla tekrar geldi,yanımıza oturdu,kaşığını mamaya daldırdı.

"Aşkım,ne yapıyorsun? Gece yiyecek bunu" -üçüncü kaşığı da ağzına attı

"Bir saattir oturuyorsunuz,çocuk daha ağzını açmadı Zeynep"

"Ya seni görünce hiç yemeyecek.Gece,bak baban bütün mamayı bitirecek annem,hadi aç ağzını" -Gece başını iki yana sallıyor

"Kaseyi doldurmuşsun,tencereyi getirseydin Umut'a,Masal'a da yeterdi.Çocuk hepsini nasıl yesin,yardım ediyorum :D Sen de dene,harika olmuş" -kaşığını bana uzattı,yedim

"Ayy bu sefer şekeri biraz fazla katmışım,tatlı olmuş ama güzel gerçekten.Geceee müthiş bir mamayı kaçırmak istemezsin değil mi?" -bana gülücükler yolluyor

Kerem mamayı -daha doğrusu muhallebiyi- kaşıklamaya devam ediyor.Delirtecek bu adam beni.Tabağı ondan uzaklaştırdım.

"Hayatım,çocukları uyandırır mısın? Kahvaltı edeceğiz daha.Hadiii" -Gece'nin yanağını öptü

"Ananı görüyorsun Gece.Aç bırakıyor beni...Gidiyorum"

Kerem,kaşığı tepeleme doldurduktan sonra onu da ağzına attı,içeriye gitti.Gece anlamış gibi gülüyor,ben de gülüyorum tabi.Sonunda ağzını açtı ve bir kaşık mama yedirebildim.

"Annneeem,ooh,harikasın aşkım,hadi devam edelim"

Çocuğum, bugün çok mutlu.Ona yüz ifadelerimle oyun yaparken yine kahkaha attı ve ağzına koyabildiğim tek lokma da yere döküldü.Harika ya.

"Aaaa,düştü Gece.Aç ağzını bir daha yedireyim"

U "Annnneeeeeeehhh"

Tam kaşıkla Gece'ye ikinci lokmayı yedirecektim ki Umut koşarak salona girdi,yanıma geldi ve kaşığı tuttuğum koluma çarptı.Kaşıktaki lokma battaniyeye döküldü.

Bu mama Gece'ye nasip olmayacak,anlaşıldı.

Umut yanımda zıplıyor.

"Anneciğim ne oldu? :D Tis mi var?" -gözlerini kocaman açıp başını iki yana salladı

U "I-ıııhhh.Babam ısırığoo"

Masal,peşinde Kerem'le salona girdi.Çocukları uyandırmak için ısırıyor,üstüne kovalıyor herhalde.Masal, yere oturduğum için arkamdan boynuma sarıldı.

M "Aşkıım yapma dahaaağ" -babasına aşkım diyor hala

K "Ama aşkım çok tatlısınız,ısırmak istiyorum"

"Canlarım,kahvaltı yapacağız,siz elinizi yüzünüzü yıkadınız mı?"

U "YOooğ"

"Çabuk banyoya hadiii"

Uyumlu yavrularım.

Kerem'in umrunda değildi de bakışlarımla yönlendirip peşlerinden gitmesini işaret ettim.Banyoda işlerini hallettikten sonra geldiler.İkisinin de yanaklarından öptüm.

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin