Bölüm 49***

55.2K 1.5K 114
                                    

Çok beklettim değil mi? Kusura bakmayın,nolur.Daha önce yollamayı planlıyordum ama olmadı.Herkese yorumları için teşekkür ederim.Sizi seviyorum.Bölüm kardemm'e gidiyor,keyifli okumalar :)

--------------------------------

(Kerem'in Dilinden)

Söylediğim ve duyduğum kelimelerin şokuyla bir süre öylece kaldım.Sonra Zeynep'le temasımı kesmeden yana geçtim.Hala yüzüne bakıyorum ve elini tutuyorum.Bana şaşkınca,gözlerini kocaman açmış şekilde bakıyor,bir yandan da gözlerini kırpıştırıyor.Birden gözlerini kapatıp,uyuyormuş gibi yapmaya başladı.Kahkahamı engelleyemedim.

":D Zeyneeeep" -uyuyor gibi derin nefes alıyor

"Bu kadar çabuk uyuman imkansız,güzelim :D " -hala tepki vermiyor

Ellerimle yüzünü tutup dudaklarına sıcak bir öpücük bıraktım.Kıpırdanarak gözlerini açtı.Hala gözlerini kırpıyor.

"Sabah mı oldu?"

"Ahahah :D Zeyneeeep"

"Naber,nasılsın Kerem?"

":D İyiyim canım,sen nasılsın?"

"İyiyim.Çook" -yüzü de kızarmaya başladı

"Az önce bir şey dedin sen"

"Nasılsın,dedim"

"Uyumadan önce"

"İyi geceler,demişimdir" -cadı bu kadın! lafı hemen nasıl değiştiriyor

":D Biz uyumaya gelmedik ki,sevişmiştik"

"Aaay bende geçici hafıza kaybı başladı galiba Kerem.Hemen uyumalıyım"

"Hayatta izin vermem"

"Offff" 

Yüzünü ellerimle iyice kavrayıp bana bakmasını sağladım.Ciddi ciddi konuşmamız gerekiyor.Madem söyledim,ardında duracağım.Umarım Zeynep de aynısını yapar.

"Az önce ne dedin?"

"Ne dedim?"

"Bir şey dedin ve tekrar duymak istiyorum"

"Sen de dedin ama"

"Tamam.Beraber söyledik"

"Öyle yaptık"

"O zaman üç diyince tekrar söyleyelim"

"Söyleyelim mi?"

":D Evet"

"Üfff..Peeki." -bakalım söyleyecek mi?

"Biiirr ... ikiiii .üüüüç"

Z "Seni seviyorum

İşte bu ya! Bu zamana kadar duyduğum en güzel cümle! Şuan bana sinirli sinirli bakıyor ama olsun.Hatta omzumu yumruklamaya başladı.

"Kerem gerçekten çok kötüsün ya! Niye bana söyletiyorsun! Sen niye söylemiyorsun! Uyuz,pis---" 

Daha fazla konuşmasına izin vermeden dudaklarına kapandım.Mırıltıları bir süre daha devam etse de sonra kendini bıraktı ve kollarını boynuma doladı.Sanki daha önce hiç öpmemişim gibi öptüm dudaklarını.

Beni seven dudaklarını.Dudaklarından ayrılınca yanakları kızarmış,bakışlarını kaçıran Zeynep bana bakıyordu.Alnımı alnına dayadım.

K "Seni seviyorum"

Zeynep'e arkasından sarılıp tekrar sıcaklığına gömüldüm.O da hiç itiraz etmeden bana karşılık vermeye başladı.Her nefesimde,her hamlemde,her saniyede tekrar tekrar söyledim.

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin