Bölüm 52

49.9K 1.5K 189
                                    

Merhaba millet :) Umarım bölümü seversiniz.Alıntı gifimiz var.Bölüm HanKer_Sln'ya gidiyor,iyi okumalar 

Hamilelik son dönemlerinde...Yaz ayları...

--------------------------------

(Kerem'in Dilinden)

Zeynep'in uykularıyla başım dertte.

Öpüşürken uyuyakaldı.Yok böylesi ! Süreyi uzun tuttuk galiba.Tadını çıkarta çıkarta öpmeyi seviyorum ama Zeynep Hanım uyuyakalıyor.Hele ki akşamın bu saatlerinde.Zaten yataktaydık,beş dakika daha sabredemedi.Bir gün mutfakta,ben pancake yaparken,masaya yaslanmış şekilde uyumuştu.Uykusu o kadar derin ki,uyanmıyor da.Sürekli odaya taşımaya çalışıyorum.Masal büyüdü,Zeynep kilo aldı.Zor durumdayım gerçekten.Spora ağırlık verdim.

He,ayrıca Can'ın önceden ayarladığı fitness salonuna yeniden girdim.Zeynep baya olay yarattı ama hallettik.İşe ihtiyacım var sonuçta.Elimin altındakini değerlendirdim.

Engin şerefsizini güzelce dövdürdüm.Çocuğu olmayacak belki de.Umrumda değil.Bununla yetinmeyeceğim tabi ki.Daha planlarım bitmedi.Olay büyümesin,Zeynep hamileyken üzülmesin diye Masal'ın doğumundan sonraya sakladım.

Gerizekalı herifin,Zeynep'i aldattığı kıza ulaştım ve onun yakını ona saldırıyormuş süsü verdim.Adamlar o kadının yakını rolünü yaptılar ve öyle dövdüler.Benimle alakası yok,gibi.İyi oldu.

Zeynep kolumun altına sığınmış şekilde uyuyor.O kadar çok sıcaklıyor ki,sadece iç çamaşırlarıyla uyuyor.Benim canıma minnet de uyumasa!

Zeynep'in güzel yüzüne bakıyorum.Birden hayatıma girdi.Beni ve hayatımı değiştirdi.Hiç pişman olmadım,ne onu sevmekten ne de hayatımın değişmesinden.Çocuk olayı bana büyük sorumluluk gibi geliyordu herhalde.Her zaman sorumluluktan kaçarım.Yani kaçardım.Şimdi sorumluluk için yanıp tutuşuyorum sanki.Masal'ın doğmasını ve onunla olmayı istiyorum.

Zaten çok az kaldı.İçim kıpır kıpır.Onu çok merak ediyorum.Zeynep'in korktuğu gibi erken doğum yada sağlıksız bir durum yok.İkiside sağlıklı.

Telefonuma mesaj geldi.Can'dan.

#Kapıdayım abi,açsana#

Bu saatte ne oluyor yine? Yağmur'la konuşamadılar hala ya.Bunlar bizden de beter.

Zeynep'in burnuna ve karnına öpücük kondurup yanından kalktım.Can'ı karşıladım,beraber salona geçtik.

"Bir şey mi oldu Can?"

"Yağmur sinir etti"

"Niye?"

"Herifin tekiyle konuşuyor ya.Selçuk mudur nedir? Kolye olayını biliyorsun"

"Ahhaha :D Oğlum o fenaydı"

"Şansıma sokayım zaten"

"Adam için arkadaşım dememiş miydi sana?"

"Zeynep de sana Emre için öyle demişti"

"Lan gece gece ne hatırlıyorsun!?"

"Durumu anla diye abi"

"Ya Can.Gidip adam akıllı konuşsana kızla"

"Tam konuşmaya başlıyoruz,konu dağılıyor Kerem.Zaten sürekli isyan,trip havasında kız"

"Biliyorum onu.Az laf işitmedim.Zeynep'i de dolduruyordu"

"Ne yapacağım ben?"

"Öptün ya,yine öp :D Öpe öpe yola girersiniz siz"

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin