Yıldızlı bölüm ;) ... Yorumlarınız ve eleştirileriniz için teşekkürler.Hepsini dikkate alacağım.
Multimedyamız baya kalabalık :) Fotoğraflar ve bir şarkı var.Bölüm illegal85342510'a gidiyor.
Umarım beğenirsiniz :)
--------------------------------------------
(Kerem'in Dilinden)
Zeynep tutturdu ve benimle salona geliyor.Masal'ı da hazırladı.Masal'ın dünyadan haberi yok tabi,uyuyor pusetinde.Zeynep'i kendime çevirip beline sarıldım.
"Güzelim ne kendini ne de Masal'ı yorma boşuna"
"Çok kalmayacağız ki"
"Ne desem de yararı olmayacak değil mi?"
"I-ıh" -gülmeye başladım
"Tamam.Tamam" -dudağından öptüm
Yarım saat sonra salondayız ve kızlar çoktan toplanmış.Masal'ın puseti bende.Beraber içeriye girdik.Bakalım Zeynep nasıl davranacak? Çok eğleneceğim.
Cansu bizi karşıladı.
C "Merhaba Kerem,bu da kim?" -Masal'ı gösterdi
"Masal.Kızım"
C "Ciddi misin?!" -Zeynep bana sinirli sinirli bakıyor
"Evet.Bahsetmiştim daha önce.Bu da güzelim,Zeynep" -Zeynep koluma girdi
Z "Merhaba"
C "Memnun oldum.Kerem,Ayşegül seni bekliyor"
Eyvah! Zeynep kolumu sıkmaya başladı.Cansu,ölüm fermanımı imzaladın resmen! Zeynep'e gülümsemeye çalışıyorum ama bana öldürücü bakışlar atıyor.
Z "Ayşegül gelsin buraya.Hem bebeğimizle tanışır."
C "Ben bir söyleyeyim.Ama Kerem çabuk hazırlan,lütfen"
Cansu içeriye gittikten sonra Zeynep'e döndüm.Puseti tutmadığım elimle yüzünü okşuyorum.Barut gibi.
"Güzelim,sakin ol!"
"Nasıl sakin olayım be! Seni bekliyormuş kadın."
"Şşt.Masal'ı uyandıracaksın.Hareket göstermem için bekliyodur"
"Ben ona hareket göstereceğim birazdan.Rüyalarına girecek."
"Aahaha :D"
"Gülme ya!" -dudağından öptüm
"Sakin ol birtanem."
A "Kereeem"
Ve rakip göründü.Zeynep'in benim için -tabiri caizse- savaşması acayip mutlu ediyor ya.Seviyorum bu kadını.İşi o kadar ciddiye aldı ki bir adım önüme bile geçti.Savaşçı kadınım benim.
A "Kerem"
"Hı?"
A "Bu kim?"
"Sana daha önce de bahsetmiştim.Zeynep,güzelim,her şeyim" -Zeynep gülümseyerek çenesini dikleştirdi
A "Aaa.Öyle mi?" -isteksizce elini uzattı Zeynep ucundan tutup sıktı ve bana döndü
Z "Aşkım,biz evimize geçelim.Masal'la Yağmur'u bekleyelim" -Ayşegül'e duyurma çabaları beni gülümsetiyor
"Tamam güzelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...