Merhabaaa :) Sonunda gelebildim.Multimedyamız dolu dolu.Bölüm sari_87 'e gidiyor.Keyifli okumalar.
-------------------------------------
(Kerem'in Dilinden)
Masal artık odada durmuyor,iyice sıkıldı.Onu kucağıma alıp camın kenarına gittim.Sımsıkı sarıldım ona *multimedya* Ne kadar cırlarsa cırlasın ne kadar bezinde tasarımlar yaratsın,o benim Sümüklü'm.Faturayı sana keseceğim,güzelim.Akşamı bekle sen.Saatlerdir alışveriş yapıyorlar,delireceğim.
Kapı birden açıldı ve içeriye Ali girdi.Bana bakmadan önce odaya göz gezdirdi,baya şaşkın bakıyor.Normal tabi,her yerde Masal'ın oyuncakları,biberonları,puseti,kangurusu ; işle ilgili dosyalar var.
En sonunda göz göze geldik.Masal'a dikkatle bakıyor tabi ki.
"Kerem?"
"Efendim Ali Bey" -Masal'ı gösterdi
"Zeynep'le senin bebeğin mi?"
"Evet" -bize yaklaştı
"Çok tatlıymış,gel " -ellerini uzatıp Masal'ı kucağına aldı
"Adı Masal"
"Memnun oldum Masal.Buse bir şeylerden bahsetti,gelip bakmak istedim"
"Kusura bakmayın.Zeynep'in işi çıktı,dosyaları boşlamak zorunda kaldım.En fazla bir saat sonra çalışmaya devam ederim" -Masal kollarını bana uzatınca,ben aldım tekrar
"Tamam.Ağlamadığı sürece sorun yok"
"Ağlamaz,zaten uyuyacak biraz sonra"
"Lütfen tekrarlanmasın"
"Olmayacak"
Masal'ın eline öpücük kondurup odadan çıktı.Buse gibi ağzını yamultup konuşmadı neyse ki.Kapı tekrar tıklandı,bu sefer Cem içeriye girdi.
"Hoş geldin"
"Hooş bulduuk.Merhaba Masal,nasılsın canım? Ali'den duydum geldiğini" -Masal kendince konuşuyor
"Anası bırakıp gitti,benimle ne kadar iyiyse artık"
"Gayet iyi gördüğüm kadarıyla.Tabi,ben en son hastanede görmüştüm" -o kötü gün aklıma geldi
"Aaahh,zordu" -koltuğa oturduk
"Neyse,unutalım.Eee Zeynep nasıl?"
"İyidir herhalde.Alışveriş derdine düştü"
":D Klasik haller"
"Çoluğu çocuğu var,otursun evinde :D"
"Hiç kendini yorma,anlatamazsın,ben çoook denedim.Üstelik bizimkilerin sayısı bile fazla"
"Ooff.Ya Cem,Masal'ı biraz oyalar mısın? Mamasını hazırlamam gerekiyor"
"Olur tabi ki,gel bakalım güzellik"
Masal'ın biberonunu,mamasını,gerekenleri alıp odadan çıktım.Ortak kullanım alanına geldim,suyu kettle doldurdum,kaynamasını bekliyorum.Hale bak ya! Millet işinin derdine düşmüş ben bebeğime mama hazırlıyorum.Anasının alışveriş aşkı yüzünden hem de.Daha önemli bir işi olsaydı asla sesimi çıkartmazdım ama alışveriş nedir?
Jane'in odaya girmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.Onunla muhattap olmak istemiyorum,arkamı döndüm.
"Selam Kerem" -sadece başımı salladım,yanıma geldi,kendine bardak ayarlıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...