Bölüm 50

54.3K 1.4K 129
                                    

Merhaba :) Multimedyamızda Masal'ın odası var.

Eleştiriye her zaman açığım.Yazan ve paylaşan herkes eleştiriye açık olmalı bence.Ama aşağılamayı ve hakareti asla kabul etmem! Eleştiri ve aşağılama arasındaki farkı herkes anlamalı,diyorum.

Hikayede bazı kelimeleri fazlaca kullandığımın farkındayım. -çok,şey,bir vs- Elimden geldiğince düzeltmeye çalışıyorum.Kusurlarım varsa affola.Sizleri seviyorum :)

Bölüm minanurdeniz54'na gidiyor,keyifli okumalar :)

----------------------------------

(Kerem'in Dilinden)

Alışverişi yarına,randevudan sonraya erteledik.Şimdi Zeynep uzanmak için yatak odasına gitti.Bende elimdeki bilgisayarla Engin lavuğu hakkında bilgiler araştırıyorum.Babam o ve onların şirketiyle irtibatı kesince bütün planım yattı.İş başa düştü ve araştırıyorum.Aslında çocuğu olamayıncaya kadar dövmek istiyorum onu.Yerde kıvransın istiyorum.

Dörtten fazla korumayla geziyor it.Henüz tek başına yakalayamadım.Benim işim onunla diğerleriyle değil.Bana ayak bağı olmalarını istemiyorum.Ufuk vefalı bir dost ve bana yardımcı oluyor,onları izlemeye devam ediyor.Zeynep bu hamlemi öğrense asla susmaz! Tahmin edebiliyorum tabi.

Şerefsizin fotoğrafları önüme geldi.Zeynep'in bir zamanlar bu adamı sevdiğini düşünmesi,canımı sıkıyor.Adamın onun elini tutmuş olması,öpmüş olması,onu mutlu etmiş olması can sıkıcı.Zeynep'in hayatına giren ilk erkek ben olmak isterdim.Ama iyi yanından düşünmeliyim belki de.Eğer bu lavuk olmasaydı,Zeynep benim değerimi anlamazdı.Tabi bu herifle karşılaştırılmak canımı daha çok sıkar.Off kafa kalmadı bende.

Bilgisayarı kapatıp odaya,Zeynep'in yanına geldim.Örtünün altına girmiş,kucağında defter,elinde de kalem var.Kalemin arkasını ağzına sıkıştırmış,düşünüyor.Pembe bir pijama giymiş.Bu tatlı haline gülmeye başladım.

Yatağa gidip yanına oturdum,yanağımdan öptüm.

"Canım ne yapıyorsun?"

"Gerekenler listesini yazıyorum"

"Ne için?"

"Masal ve Masal'ın odası için,eksiklerimiz çoook"

"Ver bakayım listeye" -defteri uzattı

Üç sayfa kadar bir liste var önümde.Şaşkınlıkla bakıyorum.

"Biliyorum,maddi açıdan sıkıntılarımız var ama ben onu da düşündüm"

"Ne düşündün?"

"Arabayı satabiliriz" 

"Saçmalama"

"Neden? Bir süreliğine arabamız olmaz,ne olacak ki?"

"Gerek yok.Halledeceğim ben"

"Kerem nasıl halledeceksin? Ben oraya ıvır zıvır yazmadım farkındaysan.İhtiyaçları yazdım,almamız şart!"

"Zeynep şuan paramız var.Olmasa bile para gelecek bir yer var"

"Nasıl yani?"

"Annem bize yardım edecek"

"Nee!"

"Ne demek 'nee'?"

"Olmaz öyle şey.Baban ne der Kerem?"

"Zeynep boşver sen.Ne derse desin! Düşünme"

"Bak arabayı satalım bence.Hatta oda almayı düşünmeyelim ya.1+1 eve çıkalım.Daha az masraf olur.Masal bizimle aynı odada olur,ne olacak ki?"

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin