Merhabalar arkadaşlar :)
Final geliyor diye sanırım,hikayeyi yazamıyorum,üzülüyorum ben de (: .Ama bitirmem gerekiyor,artık kurgu bitti ve yeni hikayelere başlayacağım -ZeyKer'le ilgili- ...
Diğer bölüm Final...
Not : YGS yaklaştı...22 yaşında,Açıköğretim okuyorum ama sınava ben de gireceğim.O yüzden diğer bölüm geç gelebilir.
Yorumlarınız için teşekkürler. Multimiz dolu dolu. Bölüm @HanKerinHerseyi , @shule492 ve @laliterhanker 'e ithaf ediyorum.
Keyifli okumalar :)
-----------------------
(Zeynep'in Dilinden)
Sabah,gözlerimi açtığımda Masal'la göz göze geldim,uyanmış yanımda yatıyor,eli yanağımda.Ona sokulup burnumu burnuna sürttüm,kıkırdadı.
"Günaydın meleğim"
"Günaydııınn anneeemm" -yanaklarını öptüm
"Ya ben senin 'annem' diyen ağzını yeriiiim"
"Yemeeee :D"
Masal'ı göğsüme çekip sarıldım.Yanımda uyuyan Kerem'le Umut'a döndüm.Onlar da birbirlerine sarılmışlar,deriin uykunun içindeler.Yatağın hemen yanındaki beşiğe baktım,Gece Bey de uyuyor.
Perdeden içeriye yansıyan güneşi görüyorum.Hava çok güzel gibi.Aşkım,çocuklarım yanımda,sağlıklıyız..Başka bir şey istemiyorum.
"Annem,saçım kaşındırıyo sırtımııı"
Ensesindeki saçları yukarıya topladım,üfledim oraya.
"Terlemişsin annem,gidip üstünü çıkaralım,saçlarını da toplayalım olur mu?"
"Taam"
Çocuk odasına gelene kadar Masal üstündekilerden kurtuldu zaten.Koyun koyuna yattığımız için,kışın ortasında terliyorlar.Benim küçük meleğim,abla olsa da hala minik benim için.Atletini çıkarırken açıkta kalan karnını öpüyorum,kıkırdıyor.
"Annnneeeee"
":D Annneeeeemmm,yerim ben senii"
"Biraz da burayı öpsene" -omzunu gösterdi
":D Ay her yerini öperim senin,gel,aşkım"
K "Bensiz öpücük partisi ha!"
Masal,bebekken olduğu gibi babasını görünce deliriyor.Yerinde kıkırdamaya devam edip zıplıyor.Beni unuttu galiba.Kerem yüzündeki kocaman sırıtışla Masal'ın yanına çöktü hemen.Benim az önce öptüğüm yerleri öpüyor.Masal babasına şımardıkça şımardıı.
M "Babaaaağğ,kaşınıoom :D"
K ":D Dur biraz daha kaşındırayım o zaman"
Dediğini yaptı,gıdıkladıkça gıdıkladı Masal'ı.Sonra birden bana döndü,kendimi kollarının arasında öpülürken buldum,hiç durmadan öpüyor.Masal da elleriyle gıdıklamaya başladı.Ya hemen nasıl organize oldu bunlar ya!
K "Ooohhh bbeeee!" -zorla kurtuldum kollarından
":D Çok fenasınız siz!"
K "Öyleyiz :D Günaydın"
"Günaydın aşkım :D"
K "O günaydın diyen ağzını var ya-"
"Kerem" -Masal'ı gösteriyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...