Bölüm 94

21.7K 889 53
                                    

Merhaba arkadaşlar,çok gecikti farkındayım.Ruh halimle alakalı hep.Aslında bütün kurgu kafamda ama yazıya geçirirken zorlanıyorum bazen.Kusura bakmayın.Multi dolu dolu.

Bölümü İremCansever0 ve Merveoezc ithaf ediyorum,keyifli okumalar :)

----------------------------------

(Zeynep'in Dilinden)

Oğlumuz olacak yeniden...Çok mutluyum.

Şimdi işin en meşakkatli bölümüne geldi sıra.Kerem'le anlaştık,sakince anlatacağız.Yatak odasına yatağın üzerinde oturuyoruz dördümüz.Ben sırtımı başlığa yaslayıp ayaklarımı uzattım.Çocuklar,oyuncaklarıyla oynuyor.Kerem'le birbirimize baktık.

Eveeet,başlıyoruz.

"Çocuklaaar,canlarım" -ikisi de bana baktı

M "Hıı"

"Gelin bakalım buraya" -kollarımı açtım,biri bir yanımda diğeri diğer yanıma sığındı,Kerem de geriye yaslanıp yanımıza geldi

"Kerem,çocukların bebek albümünü getirir misin?"

"Hemeeen"

Çocukların ellerini karnımın üstüne koymasını sağladım,merakla bakıyorlar yüzüme.Kerem albümle beraber geri geldi.

"Ailemize yeni biri daha gelecek,çocuklar"

":D Güzelim çok açıklayıcı oldu ya :D"

"Kereem,bozma"

"Tamam,pardon"

"Şimdi siz,kardeşsiniz,birbirinizle oyunlar oynuyorsunuz filan ya,yeni bir arkadaş daha gelecek"

M "Ben biliyom,buuuğda" -karnını işaret etti,Umut boş boş bakıyor

"Eveeeet"

"Çok az kaldı,minik bir bebek gelecek yanımıza,bakın sizin eski halleriniz gibi olacak"

Albümden hamile hallerimi,sonra onlar bebeklik hallerini gösterdim.Masal iyice anladı ama Umut toparlayamadı.

M "Kaadeş gelcek.Umud gibi"

"Evet,aşkım"

"Oğlum,erkek kardeşiniz olacak hem de.Bilibilisi olacak Umut :D"

U "Hııuuuummmmmmmmm"

M "Yine minik kadar mı?"

":D Evet,minik bir bebek olacak anneciğim"

M "Uuuuff.Büüük olsun"

"Ama küçük halini düşünelim aşkım,Umut bebekken çok tatlı değil mi?"

M "Hıhı"

U "Ben oyun oynicam"

Oğluşum babasına benziyor,umursamadı bile.Masal,alışkın olduğu için başını karnıma yasladı.Umut yataktan yere indi,arabasını sürüyor yerde.İlk sohbetimizde anlamasını beklemiyordum zaten.Yavaş yavaş anlatacağız.

----

Sevim annelere şimdilik telefonla haber vermek zorunda kaldık.Yağmur daha sonra bize geldi.Çocuklara,yeni bebeğimize hediyeler almış.Bugün bebeğimizin cinsiyetini öğrendik evet ama ben çok karmaşık hissediyorum kendimi.Gözyaşlarım her an akabilir.

Çocuklar,Kerem'le oyun oynuyorlar.

Y "Zeynep,biraz hava alalım mı ya? Sen çok durgun görünüyorsun"

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin