Selamlaaar :) Multimedyada Masal'ımız var.Bölüm whitemoon- 'a gidiyor.Yorumlarınız için çooook teşekkür ederim. Bu bölüm bazı kelimelerin fazlaca kullandım galiba,hatalarım varsa,affola.
Bakalım bu bölümü ve olaylar hakkında nasıl yorum yapacaksınız :) Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar
---------------------------------
(Zeynep'in Dilinden)
Masal'ı yıkıyoruz şuan.
Daha doğrusu ben yıkıyorum,Kerem oyun derdinde.Vücudunu köpüklerken o oyuncağından ses çıkartıyor,Masal ona bakıp gülüyor.Masal'ın vücudu suyun altında daha yumuşak oldu.Üşümeyeceğini bilsem saatlerce köpükleyebilirim.Kerem de bu hissi seviyor.O yüzden benden devraldı.Ben saçlarını köpüklemeye başladım o da vücudunu köpüklemeye devam ediyor.Banyo faslı bittikten sonra Kerem bornozunu giydirdi.Bu haline ayrıca bayılıyorum.Yeşil,kurbağa desenli bornozu var.Yatağın üzerine oturtup,oyuncakları eline verdik. *görüntümultimedya*
Kerem dayanamayıp karnını öpmeye başladı,ben saçlarını şapkasıyla kurutuyorum.
Masal'a pijamalarını giydirdik.Kerem göğsüne yatırdı,sırtını okşuyor,Masal baya rahatladı.Karnı acıkınca emzirdim.Sonra tekrar Kerem göğsüne aldı.Bebeğim yine rahatladı,hatta zamanla gözleri kapandı,uykuya daldı.Onu beşiğine yatırıp salona geldik,bebek telsizi yanımızda.
Kerem'e kahve yaptım,kendime meyve suyu aldım.Koltukta yanına oturup bacaklarımı yukarı topladım,Kerem televizyona bakıyor.
"Evet hayatım.Anlat bakalım bugün neler oldu?"
"Orayı geçmemiş miydik?"
"Hadii Kerem!"
"Ben bu diziyi baya seviyorum.Yeni bölümü gelmiş,izleyeyim"
"Bir şey oldu değil mi? Anlatmıyorsun"
"Yooo.İyiydi" -başımı omzuna yasladım
"Dizi bitince anlatacaksın söz mü?"
":D Tamam,söz"
Bende diziye bakmaya başladım ama aklım iş yerinde.Kafamda tilkiler dönüyor şuan.Neyse ki yabancı dizi.2 saat filan sürmeyecek yani.Oturduğum yerde 'oof'luyorum,kıpırdanıyorum.Kerem çabalarımı anlayıp gülüyor ama diziyi izlemeye devam ediyor.
"İnternetten izleyebilirsin aslında Kerem"
"Yine inadın tavan Zeynep.Cevap verdim ya eve geldiğimde"
"Olsun,detaylı anlat" -Kerem derin nefes aldı
"Sana sabırlı olmayı öğreteceğim" -tekrar televizyona döndü
"Aman!"
Yarım saate yakın zaman sonra dizi bitti.Oh be! Elimdeki bardağı bırakıp tamamen Kerem'e döndüm.
"Kimi gördün? Jane,Emre,Buse? He? Hangisiyle konuştun? Sana selam verdiler mi?"
":D Sakin ol.Evet,hepsini gördüm.Konuşmak zorunda kaldım.Ama sorun yok,güzelim"
"Hiç mi?"
"Olmalı mı? :D"
"Üff.O yüzden demediğimi biliyorsun.Canını sıktılar mı?"
"Pek değil.Varlıkları zaten sinir etmeye yetiyor ya,üstüne pek bir şey eklemediler"
"Oh! İyi,sevindim"
"Tamam mı? Rahatladın mı?"
"Evet" -o da bardağını sehpaya bıraktı
"İş zor değil.Sürekli fotokopi çektim zaten.Yorulmadım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...