Yorumlarınız ve replik için teşekkür ederim,her birinize.Bölüm helinbozhan ' a gidiyor.
Multimedyada Özgür ve Masal var.Ayrıca Yağcan sahnelerinden umarım sıkılmıyorsunuz.Her bölümde olmasa da arada onların hikayesine de yer vermek istiyorum :)
Keyifli okumalar :)
-Hikayenin gidişatından memnun musunuz?
-------------------------------------
(Zeynep'in Dilinden)
Kerem gittikten sonra Masal'la mutfağa geçtik.Yine onu kanguru ile göğsüme bağladım ve işe koyuldum.Şarkı da açtım.Sesini Masal'ı rahatsız etmeyecek şekilde ayarladım.Mutfakta yavaş yavaş hareket ederken yerimde sallanıyorum.Masal halinden memnun,sakin görünüyor.
Kokusunun ciğerlerime dolması bana yaşadığımı hissettiriyor her an.Bazen Masal'a bakıp şarkıyı mırıldanıyorum.Kafasını sabit tutamasa da bakışlarımız kesişiyor.Canım beniim.
"Su olsam, ateş olsam
Göklerdeki güneş olsam
Konuşmasam,taş olsam
Yine de oynar mısın benimle?" *multimedya*Şarkının naifliği ve sakinliği Masal'ı uyuttu.O büyüyene kadar mutfak maceramız böyle olacak.Kucağımda,şarkıyla uyuyakalacak.Belki böyle uyumak alışkanlık haline gelir,bilemiyorum ama müzikle uyuması,büyümesi hiç sorun değil.Tabi düzgün müziklerle.
Yine ana kucağını mutfağa getirdim ve Masal'ı yatırdım.İşlerime geri dönüp Merve,karnındaki ikizleri ve Özgür için yemekler,tatlılar yapmaya başladım.
Masal'ın uykusu arasında bıraktığı derin nefesler içimi ısıtıyor.Her seferinde onu öpüp,gülümsüyorum.
Ben dünyadaki en şanslı insanmışım meğer.Beklemem gerekiyormuş bunlar için.Şikayet etmeyeceğim artık.Hiçbir şey için.
Masal'ın sağlıklı olduğu her an şükredeceğim.
--
Salondaki sehpaya güzelce servis açtım.Renkli olmasına çok özen gösterdim.Özgür mutlu olacaktır.Güzel kızım uyandı,yemeğini yedi,altını da temizledim.
Şimdi koltukta oturuyorum.Merve'leri beklerken kucağımda Masal'la oynuyorum.Başını tutup dizime yatırdım.Yüzüne yaklaşıp yüzünün her yerini öptüm.
"Anneciğim,baban ne yapıyor sence? Ayşegül gelmiş midir oraya? Offf içim içimi yiyor ya.Bütün duyguları dolu dolu yaşıyorum babanı tanıdıktan sonra.Kıskançlığı bile o kadar yoğun yaşıyorum ki anlatamam anneciğim.Bir de galiba lohusalık dönemi de tetikliyor.Umarım babanı çok sıkmam.Büyüdüğünde babanın sana nasıl baktığını göreceksin Masal.O kadar güzel bakıyor ki...Sizi birbirinizden mi kıskanıyorum acaba :D Şaka yapıyorum tabi ki.İkinizi böyle görmek en büyük hayalimdi."
Kapı çalmaya başladı.Masal'ı kucağımda dışarıya dönük şekilde tuttum.Kapıyı açtım ve karşımda karnı belirginleşmiş Merve ve küçük güzel Özgür'le karşılaştım.
M "Hiii.Masaall! Ay çok tatlı Zeyneep"
İçeriye girer girmez Masal'ı kucağına aldı.Bende eğilip Özgür'e sarıldım.
Ö "Aykadaşım neyde?"
"Burada birtanem" -Masal'ı gösterdim
Ö "Küçük ki bu"
M "Maşallah tontişime bak!" -Masal'ı öpmeye başladı
Masal'ın sağlığı için direk banyoya gidip ellerini yıkadılar.Hep birlikte salona geçtik.Özgür yaptığım renkli pastanın başına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...