Bölüm 62

51.2K 1.3K 170
                                    

' :D ' şu simge başıma neler açtı ya! Seviyesiz,beceriksiz,kültürsüz her şey oldum.Bir değil,iki değil,üç değil.Özel mesajdan,profilden,yorumlardan sürekli bununla ilgili hakaretler alıyorum.Ben kitap bastıracağım,demedim.Her zaman HATALARIMIN olduğunu söyledim.Zaten sıfır deneyimle başladım.Sadece çok istekle yazıyorum.Paylaşma duygusuyla.Sabırlı insan olduğumu düşünüyorum ama sabrım taşınca da biraz fıttırırım.Gülücük ifadeleri koymaya devam edeceğim.Beğenmeyen okumayabilir değil mi? Zaten gelmişim 62.bölüme!

Hakaret ve eleştiri kavramlarını ayıramayan insanların beni yargılaması da çok komik.

Neyse.

Beni destekleyen,eleştirinin anlamını bilip,ona göre yorumlayan,okuyan,voteleyen,tıklayan herkese teşekkür ederim.

Eleştiriye açığım ama hakarete değil.

Benim gülücük koyma mantığım şu.Diyelim ki Kerem konuşuyor ve konuşmaya gülerek başlıyor.

" -gülüyor- ................. -gülüyor- " diye yazmam mı iyi yoksa, 

":D .......... :D" yazmam mı?

Hem yazarken hemde okurken kalabalık olmasın,aklımızda canlansın diye bu çabam.Böyle yazmayı seviyorum.

Sevgiler.

Bölümü Tugceendess' e ithaf ediyorum.Keyifli okumalar.

-----------------------------

(Zeynep'in Dilinden)

Masal uzun süre Kerem'in yanağını emdi dayanamadım daha fazla aç kalmasına ve kucağıma aldım.Emzirmeye başladım.Kerem hala gülüyor.Yanıma yanaştı,benim gibi sırtını başlığa yasladı,Masal'ın ayaklarını öpüyor.

"Kerem kahvaltı etmeyecek miyiz?"

"Açık büfesi var buranın.Masal yemeğini yesin,gidelim"

"Tamam"

Hazırlanmak için Masal'ı yatağa bıraktım.Onu giydirdim ve başına süslü bir bandaj taktım.Epey sevimli görünüyor.Kerem yine Masal'a yöneldi,bu sefer ben üstümü değiştirmeye başladım.

"Zeynep,Masal bana dil çıkartıyor :D"

"Nee :D"

"Baksana :D"

Masal'a bakmaya başlayınca o da bana baktı.Hala dili dışarda.Kerem'le her yerini öpmeye başladık.Bir zaman sonra sıkıldı ve bağırmaya başladı.Yüzü de kızardı bebeğimin.Ama biz Kerem'le çoook eğlendik.

Üçümüz de uyumlu şekilde giyindik.Kerem,Masal'ı kanguruyla göğsüne bağladı.El ele tutuşup yemek alanına geldik.Pansiyon ortamı.Masalar,koltuklar,sandalyeler var etrafta.Bizim gibi aileleri de görüyorum.Kerem yemeklere bakıyor,Masal'sa kangurunun içinde kollarını,bacaklarını sallayıp duruyor.

İyice keyiflenip bende yemeklere bakmaya başladım.Tabaklarımızı doldurup masaya geçtik.Kerem kanguruyu çözüp Masal'ın kucağına oturmasını sağladı.

"Güzelim,Masal ne zaman diğer yemekleri deneyecek?"

"Eve dönünce doktora gideceğiz ya,alerjisi olup olmadığını kontrol etmeye başlayacağız"

"Desene Masal'ın yanakları daha çok şişecek ve ısıracağız :D"

"Kilosunun yarısı yanaklarında zaten :D" -Kerem,Masal'ın yanaklarını tek eliyle sıkıştırıp öptü,Masal bağırıyor tabi

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin