Sizi çok seviyorum canlarım.Bölümü umarım seversiniz.Multimedyamızda bir sürü Masal var.Öpüyorum hepinizi.Bölümü prismaticworldtour 'a ithaf ediyorum :) Keyifli okumalar.
——————————————-
(Zeynep'in Dilinden)
Binada olay çıkmasını istemediğim için eve aldım bu muhteşem(!) ikiliyi.İçinde bulunduğum ruh halini tarif edemiyorum.Masal'ın kucağımda olması bana muthiş destek veriyor.Sinir baş ağrısına yol açtı,gözlerimi sık sık kapatıp geçiştirmeye çalışıyorum.Neden geldiler ki? Hele Cihan Güzel.Onun ne işi var burada?
"Dinliyorum"
D "Masal kocaman olmuş" -bebeğime bakıyorlar,daha sıkı sarıldım
"Çok gördün zaten"
D "Kaza olduğunda görmüştüm"
"Uzatmayın niye buradasınız?"
C "Bebeğini davette görmüştüm,kucağıma almıştım ya"
"Eeee?"
C "Melis yanıma getirdiğinde nedenini bilmediğim şekilde içim coşmuştu.O yüzden kucağıma aldım zaten.Sen gelene kadar çok güzel vakit geçirdim"
"Melis'ten torun iste,benim problemim değil" -Masal kendince sesler çıkarıyor
C "Kucağıma alabilir miyim?" -şaşkınlıkla gözlerim açıldı
"Dalga mı geçiyorsun? Sen benim bebeğim için en ağır şeyleri söyledin.Hangi yüzle karşıma çıkıyorsun,evime geliyorsun ki? Masal'ın uzak kalacağı insanlardan birisin"
C "Onu gerçekten sevdim"
"Masal'ı seven çok insan var.Sana ihtiyacı yok"
D "Zeynep yapma böyle"
"Hayırdır,yeniden bir araya mı geldiniz? Olay çıkmasın diye içeriye aldım sizi.Konuştuk,bitti.Çıkın evimden.Anne özellikle sana söylüyorum.İstediğiniz zaman hayatıma girme lüksünüz yok.Gelme bir daha."
C "Zeynep,ben çocukları çok severim" -gözlerim doldu ama gülmeye başladım
"Ciddi misin? Niye yanımda yoktun o zaman? Karşıma geçip bunları söylemen bana ne kadar karaktersiz biri olduğunu yine gösterdi.Gidin artık" -ayağa kalktım
D "Kızım,hiçbir şey yapmıyor gibi görünebilirim.Ama emin ol,çalışıyorum,sana kendimi affettireceğim"
"Yaa tabi.Hadii!"
İkisi evden çıkınca kapıyı sertçe kapattım arkalarından.Salona geçip koltuğa çöktüm,Masal'a sarılıp ağlamaya başladım,sesim çıkmasın diye zorluyorum kendimi.Hıçkırıklarım yüzünden vücudum sarsılıyor,Masal bazen bana bakıyor.
Şuan bana iyi gelecek tek şey Kerem'in yanına gitmek.İkisiyle beraber olmalıyım....
—-
Masal'ı hazırladım,kendim hazırlandım,taksi tutup Kerem'in yanına geldim.Kimseye görünmemeye çalışarak Kerem'in odasına çıktım.Büyük ihtimalle ağlamaktan gözlerim şişmiştir.Kapıyı çalıp içeriye girdim.Kerem şaşkınlıkla ayağa kalktı.
"Güzelim?"
Masal'la beraber ona sarıldım,başımı göğsüne yasladım,Masal aramızda sesler çıkartıyor.Kerem saçlarımı okşamaya başladı,bir yandan kendinden uzaklaştırıp anlamaya çalışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...