Özel Bölüm - 2

9.3K 474 58
                                    

Selamlaaaaaarrrr...Birden içime özlem doldu ve bu aileyi yazmak istedim.Yaklaşık bir sene sonra yeni özel bölümümüz... <3

Hikayeyi yazmayalı çok uzun zaman oldu,biliyorsunuz.Zaman atlaması yaptığım bir özel bölümdür.Yaşlarını tam olarak hatırlamasam da,bu bölümde Masal 1.sınıfa gidiyor,Umut anaokulunda ve Gece ' de üç yaşında arkadaşlar.Umarım yanlış hatırlamıyorumdur.Öylese de affınıza sığınıyorum.

---------------------------------------

Birkaç Sene Sonra ....

(Zeynep'in Dilinden)

Masal koşa koşa yanıma geldi.Kerem ve Umut'la birlikte televizyon izliyorduk.Masal,okul formasını giymiş,elindeki tokaları uzattı.Koltukta yanıma oturmasını sağladım,saçlarını taramaya başladım.Ara ara mis kokulu saçlarına öpücük kondurdum.

"Anneem,saçlarımı balık gibi örer misin?"

U "Saç balık gibi örelmez"

M "Örelir.Annem örer"

"Umut,balık sırtı denilen bir saç modeli var.Onu yapıyorum canım"

K "Zeynep,Gece nerede?"

"Uyuyor"

K "Gidip uyandırsam mı? :D"

"Hayıırr,iki bıdığı okula yollayalım sonra.Umut,servis gelecek anneciğim,sen giyinmeyi düşünmüyor musun?"

U "Gitmicem"

"Nedenmiş?"

U "Evde oynicam senle"

"Olmaz aşkım,arkadaşlarından geri kalırsın"

M "Umut gitmezse ben de gitmem"

"İkinizde gidiyorsunuz.Bu tartışmaya açık bir konu değil,yavrularım.Herkes okuluna gidecek"

U "Uuuuuuuuuuuf"

"Kerem,keşke sen de bir şey söylesen"

K "Bebeğim,ne söyleyeyim? Televizyon izliyorum"

"Umut,hadi git pijamalarını çıkart"

Umut odaya gidip geldi.Yarım yamalak giyinmiş tabi ki,onun da üstünü düzelttim hemen,şapkasını da taktım.

M "Annneem,saçımı yapıp İpek'in annesine gönderir misin? İpek de yapcak.Aynı olcaz"

"Tamam bebeğim"

Yarım saat içinde ikisi de hazır oldu.Birbirimizi öptük.

"Güzel güzel derslerinize çalışın,oyunlar oynayın tamam mı? Umut,öğretmenin beni aramasın yavrum.Kimsenin saçını çekme,olur mu?"

U "Olmaz"

"Nedeeen?"

U "Bana furuyorlar"

"O zaman öğretmenine söyle.O uyarsın"

U "Yapmıyo"

"Yapar anneciğim,sen söylemeyi dene"

U "Denedim anneee.ööffffff"

"Öf'leme anneye"

"Çocuk,öğretmene söylemeyi akıl edecek kadar zekiyim,diyor Zeynep.Haklı yani"

"Çocukların yanında,mükemmel tespitlerin yok mu Kerem! Ömrümü yiyorsun,ciddiyim.Niye destek oluyorsun ya,öf'ledi bana!!"

"Umut,anneye öf'leme.Annelere öf'lenmez,pöf'lenir,Umut" -alkışlamaya başladım

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin