Çok beklettim değil mi? Bu hafta bana bir şeyler oldu,tükenmişlik sendromuna yakalandım galiba :D Bu tükenmişliğim bölümü etkilememiştir umarım.Beğenirseniz çok mutlu olacağım.Uzun bir bölüm oldu bence.Multimedyamız yine kalabalık :)
Bölümü sirinyazar16'a ithaf ediyorum.Keyifli okumalar.-----------------------------------
(Zeynep'in Dilinden)
Nikah Günü.
Deli gibi heyecanlıyım.Elim ayağım titriyor,resmen.
Şuan evde,saçlarım yapılıyor.Yağmur,Merve,Özgür çoktan hazırlar.Masal'ı da hazırladık,bebeğim de hazır.O pembe elbisesiyle karşımda oturuyor.Muhteşem oldu.O kadar tatlı ki onu yememek için zor duruyorum. *görüntümultimedya-1* Yağmur benim yerime yapıyor zaten.Ayakkabılarını çıkartıp ayaklarını öpmeye başladı bile.Kerem,Masal'ı görünce delirecek,eminim.
Saçlarım ve makyajım hazır olunca gelinliğimi giydim ve çiçeğimi aldım.*görüntümultimedya 2-3*
Akşam ki partiden sonra balayına gidecekmişiz.Bu yüzden de heyecanlıyım zaten.Akşama giyeceklerim de hazır.Balayı için yakınlarda ki tatil köylerinde karar kıldık.Masal'ın yorulmasını,yol sıkıntısı çekmesini istemediğimizden yakın bir yer seçti Kerem.Ayakkabılarımın altına isimleri de yazdık.Masal'ı kucağıma aldım ve aynadaki görüntümüze bakıyorum.
O kadar mutluyum ki!
M "Neyse,biz gidelim.Kerem,gelir biraz sonra"
Y "İkinizi görünce yaşamaya devam eder umarım" -gülmeye başladım
M "Nikah dairesinde görüşürüz"
Ö "Masal,çabuk gelin"
"Tamam prenses,geleceğiz"
Hepsine hayali öpücük gönderdim ve Masal'ın el sallamasına yardımcı oldum.Masal üstündeki elbisenin eteğine bakıyor,tutmaya çalışıyor.Fırfırlı olduğu için dikkatini çekti sanırım.Baya sevimli görünüyor.
Evleniyorum.Hem de Kerem'le.Üstelik kucağımdaki hayalimle beraber.
Kapının anahtar sesini duyunca salonun kapısına doğru döndüm.Gelinliğimin uçuşan eteklerini düzelttim.Ve gülümsemeye başladım.Kerem salondan içeriye girdi.
Bizi görünce suratında tatlı bir gülümseme oluştu,kaşlarını kaldırdı,uzaktan bize bakıyor.Gülümsemem iyice yayıldı.
"Nasıl olmuşuz?"
Ellerini beline koydu.Sadece bakıyor.Bakışlarını anlamlandıramıyorum.Çok derin.
Bir zaman sonra yanımıza gelip belime sarıldı ve beni kendine çekti.Aramızda da Masal var.Dudağımdan öpmeye başladı.Masal'ın eli arada yüzüme değiyor,gülümsetiyor beni.Kerem geriye çekilince alnını alnıma dayadı.
"Çok güzel olmuşsun"
"Peki Masal?"
Hafif kıkırdayarak Masal'a bakmaya başladı ve kucağına aldı.Defalarca yanağından,boynundan,kolundan öptü.
"Dünyadaki en güzel şey" -tekrar Kerem'in dudağından öptüm
"Eee ben nasıl olmuşum?"
Takım elbise ve papyonlu haline baktım.Papyonunu hafifçe düzelttim.Dudağından öptüm.
"Muhteşem görünüyorsun"
"Hadi gidip evlenelim o zaman"
"Hadi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...