------------------------------------------------
Birkaç Sene Sonra (Çocuklar büyüdü. Artık Gece de okula gidiyor diye düşünelim)
(Temsili)
(Zeynep'in Dilinden)
Umut'un getirdiği kıyafetleri katlayıp bavula yerleştirdim. Umut kendini sırt üstü yatağa bıraktı.
"Gece, nerede oğlum?"
"Bilmem"
"Ona da söyledin değil mi? Eşyalarını getirmesi lazım"
"Söylediiiiiiim. Ama elinde tabletiyle yatakta oturuyodu"
"Hani bilmiyordun kardeşinin nerede olduğunu?"
"Öf anne ya"
"Umut?" –yataktan kalktı
"Tamam tamam gidip Gece'ye söyleyeceğim o da kıyafetlerini getirecek ki sen de bavulu daha hızlı hazırlayabil. Ama o kıyafeti getirirken tableti ben alırım"
"Ay sen karşılıksız hiçbir şey yapamıyor musun çocuğum? Tamam git Gece'ye söyle. İkiniz de buraya gelin sonra. İster tabletli ister tabletsiz"
"Okeeeyyy"
Umut babasının edasıyla odadan çıkarken Masal içeriye girdi, yüzünde sıkıntılı bir ifade vardı.
M "Aaaaannnneee babam tam 15 dakikadır tuvalette. Hem de ıslık çalıyo! Bu gidişle altıma yapacağım ya, çıksın artık lütfeen"
"Kızım çalsana kapısını, söylesene"
M "Bekle Sümüklü, dedi bana"
"Hay Allah'ım ya kaç tane çocukla uğraşıyorum acaba ben?"
M "Babam çok fena!"
Kıkırdayıp Masal'la birlikte tuvaletin kapısına geldim. Üst üste kapıyı tıklattım.
K "Masal, bekle dedim ya sana. Sabretmeyi öğreniyoruz şu an kızım. Hadi Sümüklü'm başarabilirsin"
Kerem bu yaşa geldi hala oyun peşinde! Bu adam asla durmayacak. Gülümsedim.
"Aşkım, Masal'a sabretmeyi başka yerde öğretsek? Çocuğun tuvaleti gelmiş Kerem, çıksana dışarı!"
K "Masal, aşk olsun. Hemen annene mi şikayet ettin beni?"
M "Baba çok tuvaletim geldiiiiiii ama"
K "Tamam tamam"
Kerem sonunda tuvaletin kapısını açtı. Masal bu boşluğu görür görmez içeri koştu, kapıyı kapattı, arkasından kilitledi. Kahkaha attım. Kerem beni görünce sırıttı, kollarını belime doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...