Bölüm 58***

65.8K 1.4K 97
                                    

Bölüm yazısındaki *'lar,bölümün -bence- önemli olduğunu vurguluyor.
Yorumlarınız için çooook teşekkür ederim.Acayip mutlu oldum.Bu bölüm nedense tam istediğim gibi olmadı ama umarım beğenirsiniz.Multimedyamız yine dolu dolu.Seviyorum böyle ayrıntılı göstermeyi.

Bölüm içinde yardımları için @astrafobikkiz 'a teşekkür etmek istiyorum.

--Bir de arkadaşlar,ben Zeyker temalı yeni bir hikaye daha yazmak istiyorum.Teklif'le beraber götüreceğim.İster misiniz? Sizin yorumlarınıza göre şekillenecek.

Ayrıca @mine_keereem adlı kullanıcının "Seni Bana Yazmışlar" isimli Zeyker hikayesi var,öneririm.

Bölüm venus_ian'a gidiyor,keyifli okumalar.

-------------------------------

(Zeynep'in Dilinden)

Kerem bana az önce 'Evlen benimle' dedi.Dedi,değil mi? Ben yanlış duymadım? Ya da şuan rüyada mıyım? 

"Kerem"

"Zeynep"

"Ne dedin sen az önce?"

"Evlen benimle,dedim"

"Evlen.Evlenmek?"

"Evet.Evlen benimle.Evlenelim.Benimle evlenir misin?" -gülmeye başladım

"Ciddi ciddi soruyorsun yani?"

"Çok ciddiyim"

Derin nefes aldım.Hiç beklemiyordum ki böylesini.İçten içte bekliyormuşum ama şuan farkettim.Söylediği andan beri kıpır kıpır her yanım.Kerem bir yandan Masal'ı oynatıp bir yandan bana bakıyor.

"Belki senin sürprizinin üstüne konmak gibi oldu ama,neyse.Daha romantik bir Teklif bekliyordun belki de"

"Ben hiç beklemiyordum.Masal'dan sonra buna da kalkışacağını düşünmedim" -elini yanağıma koydu

"Sanırım geç bile kaldık.Hadi artık cevap ver.Sana her Teklif yapışımda heyecandan elim ayağım birbirine karışıyor" 

"Tekrar mı sorsan acaba? :D "

"Zeyneep"

Ona biraz daha yaklaşıp dudağından öptüm.Yüzümü uzaklaştırmadan fısıldadım.

"Evet.Seninle evlenirim.Bencede evlenelim"

Yanağımdaki eliyle beni yönlendirip dudaklarına çekti.Bir zaman sonra Masal'ın ıkınmasıyla geri çekildik.Aramızda sıkıştı galiba.Kerem'le gülmeye başladık.

"Afedersin meleğim" -gülerek Masal'ı kucağıma aldım ve öptüm

"Ya da unut Zeynep."

"Ne?"

"Şuan Teklif etmedim"

"Niye ya?"

"Evlilik Teklif'i yüzükle,sürprizle oluyor galiba.Senin sürprizinin üstüne kondum" -Kerem'in yanağını okşadım

"Hiçbir şey istemiyorum"

"Hee ben sadece imza atmaya meraklıyım,diyorsun :D"

"Yaa öyle değil :D"

Masal hareketlenmeye başlayınca Kerem onu aldı ve koltuğa uzanmasını sağladı.Sonra da yüzünü boynuna yaslayıp gıdıklar gibi hareketler yapıyor.Masal'ı gülmeye benzer sesleri salonda yankılanmayı başladı.İyice keyiflenip bende kıkırdamaya başladım.Masal'ın ne kadar büyüdüğünü ve artık adapte olmaya başladığını görebiliyorum.

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin