Bölüm 96

18.7K 872 37
                                    


Bu bölümü yazarken ruhsal dengesizliklerimle uğraştım hep.O yüzden gecikti.Arada sırada oluyor böyle zamanlarım,anlayışınız için sağolun :) Multide Umut ve Masal var.Bölüm MaralTomari ve @dumanist_kt 'e gidiyor.

Mutlu okumalar.

-------------------------------

(Zeynep'in Dilinden)

Umut grip oldu.Çilekli reçelini bile zar zor yedi,iştahı kesildi tombişimin.Şimdi koltukta uyuyakaldı *multimedya1*. Başucunda oturmuş saçlarını okşuyorum.Kerem işe gitmek zorunda kaldı tabi ki.Saat başı arayıp kontrol ediyor Umut'u.

Masal koşa koşa salona girdi.Sadece elbise giymiş.Saçları dağılmış hoplatarak yanıma kadar geldi.

"Aşkım çoraplarını giyer misin?"

"Nie?"

"Hava soğudu.Bak Umut hasta oldu,sen de üşütme"

"Umud aaazından hasta oldu.Öskürüo" -gülümsedim

"Ama üşüdüğü için öyle.Çorabın,ev ayakkabıların yokken sen de üşürsün"

"I--ııhh sıcaaak"

"Lütfeeen Masaaal.Bari yazlık elbiseni çıkartalım.Daha kalınını giy"

"Babam gelsiiin"

"Aşkım,baban işte,biliyorsun"

"Konuşiiiim"

"Tamam"

Kerem'le konuşalı daha on dakika olmadı ama Masal'a denk gelmedi az önce.Tekrar aradım,telaşla açtı telefonu.

"Güzelim,ne oldu? Bir şey mi var? Umut mu kötüleşti?" -gülümsedim

"Sakin ol canım,sorun yok,uyuyor.Masal seninle konuşmak istedi"

"Haa.İyi.Ver bakalım Sümüklü'yü"

"Öptüüm" -telefonu Masal'a uzattım

Masal iki eliyle telefonu kulağına götürdü.Balkon kapısının önüne gitti,dışarıya bakarak konuşuyor.Bir elim karnımı diğer elim Umut'un saçlarını okşuyor hem de Masal'ı dinliyorum.

M "Babaaa annem elbiiisee giymemii iziin veemiooo"

M "Corab giy dio"

M "I--ıhh isdemiioom,sıcaaklıoom.Umud ağzından hasda olduu ben olmaam,ağzım üşümüo"

Uzun süre sesi kesildi.Demek ki Kerem bir şeyler söylüyor.Biraz ofladı pufladı,konuyu değiştirdi.

M "Ne zaman gelion?"

M "Bana şekeeerrr gedirir misin?"

M "Ben de seviom seni"

M "Taam.Öppdüüüm"

Telefonu tekrar bana verdi Masal.Suratını buruşturup odaya koştu.

"Alo,Kerem,orada mısın?"

"Buradayım güzelim"

"Ne dedin Masal'a? Yüzünü astı"

"Kırmızılı pijamasını giymesini söyledim.Çok yakıştığını filan.Malum öğle uykusu geliyor"

"Çok yakıştığını söyledin,ya hep onu giymek isterse? :D"

"İstesin,üşümesinden iyidir"

Teklif (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin