Merhabaa :) Geciktiğim için kusura bakmayın,ruhsal halimle alakalı gecikmeler oluyor.Baştan savma bölüm paylaşmak istemiyorum,o yüzden aksıyor.Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Multimedyamız dolu dolu.Final yaklaşıyor...
Bölüm @cecelistkorman 'a gidiyor.
Mutlu okumalar :)
--------------------------------------
(Zeynep'in Dilinden)
Sabahın erken saatleri olduğunu tahmin ediyorum.Güneşin doğuşuna şahit olduk.Gece sayesinde...
Gözlerimi tam açamıyorum,o kadar yorgunum.Kerem yanıma Gece'yi yatırdı,yatağa dizleri üstünde oturmuş,altını değiştiriyor.Kerem ben Gece'yle ilgilenirken uyudu,şimdi gayet dinç ve formunda.
"Hanimiş benim Civciv'imin bilibilisi? :D"
Gözlerim kapalı olduğu halde kıkırdıyorum,deli bu adam.
"Birazcık küçük ama önemli olan boyutu değil,işlevi değil mi oğlum? :D" -gözlerimi açtım
":D Kereeeem"
"Nee? :D İşlevi zaten yerinde,fıskiye gibi bitmiyor çiş"
"Küçücük çocukla nasıl konuşuyorsun? :D"
":D Bizi uyutmamayı iyi biliyor,konuşurum tabi"
"Bu sabah ben uyurum,kahvaltıyı sen hazırlarsın"
"Yooo"
"Ama çok yorgunum"
"Çocuğunu uyutmayı becerseydin,ben ne yapayım?"
"Üüüüüüfff.Sen fosur fosur uyuyacağına yardım etseydin,kolay mı bu koca yanakla uğraşmak sanıyorsun?" -eğilip yanağımdan defalarca öptü
"Şaka şaka :D Kahvaltıyı hazırlayacağım,çocukları da hallederim,sen uyu.Uyu ki eve geldiğimde güzel vakit geçirelim,malum lohusa hali bitti falan filan" -göz kırptı
"Hangi birinize yetişeyim?"
"Doğurma heveslisi sensin :D"
"Pislik yapma"
"Tamaaamm :D Kıyamam ben sana ya hadi uyu,biz de Gece'yle bakkala gidelim,ekmek alalım"
"Olur ama çabuk gelin"
"Merak etme,sen özleyene kadar gelmiş oluruz"
"AAaşşkııım :D"
Defalarca beni öptü,Gece'yi giydirdi,odadan çıktılar.
-------------------------------
(Kerem'in Dilinden)
Ana kucağı denen zımbırtı tenimin bir parçası artık.Yine onu bağlayıp Gece'yi kucağıma yerleştirdim.Parmağımı sımsıkı tutmuş halde.Ben yürüdükçe başı sallanıyor,gülüyorum.Ağzındaki emziği zor tutuyor.Çok üşümesin diye hemen markete girdim.
Genelde olduğu gibi şimdi de bütün kadınların yüzü bize döndü.Gece'ye gülümsemeye başladılar.En çok yaşlı teyzeler seviyorlar.Şimdi manav kısmında meyve seçiyorum.
X "Maşallah oğlum,adı ne bıcırığın?" -domates seçen yaşlı kadına döndüm
"Gece"
X "Aay pek de tatlısın sen,maşallah"
"Sağolun"
X "Ay koca yanak bu,maşallah"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teklif (2)
FanfictionTEKLİF hikayesinin DEVAMIDIR. http://www.wattpad.com/myworks/21903058-teklif  Zeynep ve Kerem... "Çocuğumun babası olur musun?" cümlesiyle başladı her şey. Hayat onları beklemedikleri bir anda birleştirdi,bir bebekleri oldu. B...