Nyden'ın Yolculuğu : Aşk

305 28 26
                                    

Asırlar önce

Yeni tanrılar genel olarak karşı cinse ilgi duyuyordu ama hepsinin yaratılışı belli bir yönelime değildi . Hekate aşık olucaklarını düşünmeden yaratmıştı hepsini ama kaderin oyunu yeni tanrılar için aşkın cinsiyette değil ruhta olduğunu savundu . Ne kadar şairene de olsa kader , Sonka hiçbirine aşık olma hakkını sunmadı çünkü biliyordu ki her zaman yeni doğanlar bir üstündekileri tahtından ediyordu .

Kronos Uranüs'ün hayalarını kesip onu alt etmişti . Zeus ise Kronos'u Tartarusa hapsetmişti dolaylı yoldan da olsa Sonka da Zeus'un tahtını almıştı ama yinede babasının ruhunun bir kısmı içindeydi yani Zeus'u seviyordu . Zeus'un aşka önem veren tarafını değilde zalimliğini almıştı .

Hellod Krantas adında bir gezgin ile aşk yaşadığını duyunca Krantas'ın zihnini aldı . Nehir Tanrıçası Potami bir dünyalıya aşık olduğunda dünyalıyı bir zambağa çevirip Potami'nin ulaşamayacağı yerlere koydu . Sonka baş  tanrı olduktan sonra düşündüğü ilk şeylerden birisi Aşk Tanrıçası Ayen ölmeseydi onu nasıl öldürebileceğiydi. Sonka tahtının sonsuz egemenliğini sürerken kuşlardan bir haber aldı . Ölü Ruhların Tanrısı Mortem ve Cehennemin Prensi Calleb evlenmeye karar vermişti .

Sonka sinirinden kuduruyordu yer altına hiç inmemişti Kharoon ona nehrin karşı tarafına geçirmeyi reddetmişti ve cevabının değişmeyeceğini bastıra bastıra söylemişti . Mortem tüm tanrıları düğününe davet etti Sonka'dan zerre kadar korkusu yoktu .

Mortem yatak odasında ki obsidyen aynanın yansımasında kendine baktı . Göz çukurlarında közler vardı kemiksi suratında ateş parçaları parlıyordu . Pelerinini etrafına sardı ve odadan çıktı müstakbel kocası Calleb onu dışarda bekliyordu . Calleb tamamen cehennemin ateşinden oluşmuş bir canlıydı . Mortem büyüleriyle onu kendine benzer bir forma büründürdü . El el tutuşup tanrıların karşısında yürüdüler ve selam verdiler .

Hellod Mortem'e sinsice gülümsüyordu. Hellod tüm tanrılardan nefret ederdi ama birisi Sonka'ya baş kaldırıyordu ve düşmanın düşmanı dostumdur diyerek düğüne katılmayı ihmal etmemişti .

" Kutlarım Mortem "

Hades ölünce Kerberos parçalanıp Gizli krallıkta tekrar can bulmuştu . Düğün hediyesi olarak Kerberosun kemiklerini Mortem'in ayaklarının önüne fırlattı.

Sinirlenen Mortem " Bu ne cüret benim evimde benim düğünümde beni terk eden köpeğin kemiklerini getirerek bana nasıl bir saygısızlık yaptığının farkında mısın ? " Diye bağırdı . Kendi aralarında mırıldanan konuklar tek tek sustu .

Hellod kemiklerden biri eline aldı kemikten kanlar süzülmeye başlayınca diğerlerinin yanına koydu birden tüm kemiklerden kan fışkırdı ve yavru üç başlı bir köpek ortaya çıktı sol bacağı , ortadaki kafası ve gövdesinin bir kısmı hala kemiktendi .

" Düğün hediyem Mortem bu kadar sinirlenme "

" Teşekkürler Hellod , kusura bakma adını Sangius koyuyorum senin şerefine  "

Aradan geçen saatlerden sonra herşey normaldi tüm tanrılar güzel vakit geçirip sohbet ediyordu herkesin beklediği an gelene kadar gerçekten de iyi bir atmosfer vardı . O an geldiğinde Sonka ışık saçan aurasıyla salona girdi . Terton ve Hellod göz göze gelip sırıttı .

" İşlerin kızıştığı an bayılıyorum büyle zamanlara " kadehini Hellod'a uzattı .

" Burda olma sebebimiz " kadehleri tokuşturduktan sonra ikiside bir dikişte içkilerini bitirip izlemeye koyuldular .

KAN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin