Kayıp krallık Etiyopya'nın hemen kıyısında sayılırdı gözlerinde perde olan varlıklar hiçbirşeyin farkında değildi ama gerçeği görenlerin nutku tutuluyordu Etiyopya neredeyse yeni bir dünya kadar büyüktü .
Miyolojide geçen çoğu yaratık burda yaşamını sürdürüyordu yaşayan çok fazla insan yoktu aslında sadece bir kişi vardı zamanında kızının güzelliği ile övünürek denizkızlarını kendine düşman eden ve bu yüzden Poseidon'un canavarının gazabına uğramak üzere olan krallığın kraliçesinin kızı yaşayan tek insandı. Andromeda zincirlere bağlı kız .
Evan ve Alice'i Mısır'da bırakıp yollarına devam etmişlerdi genelde arabayı Hellod kullanıyorlardı . Mısırdan Etiyopya'ya 4 günlük bir yolculuğun sonuna gelmişlerdi ki geceyi sönük bir otelde geçirmek için durdular bu sırada Evan ve Alice 4 gün boyunca Alice'in sıradaki kişiyi bulması için çabalıyorlardı ama rüyalar çok fazla birşey belli etmiyordu . Hellod gitmeden önce herşeyin bir zamanı olduğunu dile getirerek içini rahatlatmıştı .
Medusa kafasında ki kapşonu çıkarıp yılanları serbest bıraktı Hellod'un taşa dönüşme olasılığını bildiği için gözlükleri hala gözündeydi tekrar Milan'ın gözlerinin içine bakmak için can atıyordu karşısında durabilen tek canlı oydu ve şimdi bir Tanrıça ona engel oluyordu her zaman ki gibi üstün varlıkların medusaya hiçbir faydası yoktu onun düşüncesi bu şekildeydi.
" Ben en iyisi bir duş alayım " dedi Hellod üstündekilerddn kurtulurken tamamen çırılçıplak kalmadan " sizde aranızda ki buzları eritin günlerdir yanlız konuşamadınız " Hellod Medusa için üzülüyordu ama Milan'ı bırakma konusunda endişeliydi .
" Yolları iyi biliyorsun " dedi Milan gülümseyerek .
" İlk gelişim değil " Medusa yutkundu birkaç gündür düşünüyordu onu korkutup korkutmadığını Hellod onu 18 yaşında olsada küçük bir çocuk olduğu konusunda uyarmıştı Medusa kendisinin kaç yaşında olduğunu bile bilmiyordu uzun zamandır hayattadı işte .
" Ne için geliyorsun ki ?"
" Perseus'u öldürmek için geliyorum ama başarılı olamıyorum Andromeda onu koruyor "
" Perseus'un seni öldürdüğü yazıyor hikayelerde ve Posedion" demesiyle yılanlar Milan'a doğru atılmaya başladı.
" Ne tanrı ama o kadar ölümsüz varken gelip benim gibi bir ölümlüye kafayı takması Posedion'dan olan çocuklarım taş olarak doğdu fazla zaman geçmeden Perseus Athena'nin emriyle beni öldürmeye geldi önce kardeşlerimi aldı ama ölümsüz anne babadan doğan ölümlü bir çocuğun cadı olarak doğması bir lütuftu aklını karıştırıp gitmesini sağladım yıllar geçtikçe güçlendim lanet beni ölümsüz yaptı ama şimdi kayıp krallığa bile giremiyorum "
" Neden ? "
" Lanetliyim de ondan ! " Diye çıkıştı Medusa .
" Andromeda kocasını öldürmene tabiki izin vermez gizlice yapman gerekiyordu " diye akıl vermeye çalıştı .
" Perseus onun kölesi kocası değil aptal insan efsaneleri " Medusa sinirlenmeye başlamıştı .
" Ama onu yaratıktan kurtardığı yazıyor sonra da krallığın kralı olduğu " Milan biraz durdu " ama hepsi yalan değil mi ? Perseus korkağın teki "
Medusa'nın keyfi yerine geldi ve olumlu anlamda kafasını salladı " Andromeda 10 yıl boyunca kayalara zincirle bağlandı o sürede yaratık krallığa saldırmadı ama Andromeda çok güçlü bir telepat olduğunu fark etti yaratığı ve Perseus'u etki altına alıp tüm krallığı öldürdü annesinden başlayarak "
" Şimdi sadece canavarlar ve o mu kaldı ? " Medusa yine kafasıyla onayladı .
" Peki o nasıl ölümsüz olabiliyor sıradan bir prenses " Medusa konuşmak yerine Milan'ın kendi kendine çözmesine karar verdi zeki olduğunu biliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...